هفته دهم لیگ برتر والیبال؛

پارسه 3 شهرداری تبریز 2 / شکستی دیگر برای شاگردان بناکار رقم خورد

هفته دهم لیگ برتر والیبال مردان ایران با شکست 3 بر 2 تیم شهرداری تبریز مقابل پارسه تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دهم لیگ برتر والیبال، گرامیداشت شهدای منا، از ساعت 15 و 30 امروز به میزبانی خانه والیبال آغاز شد.

در نخستین دیدار این هفته از رقابت ها تیم پارسه تهران پذیرای شهرداری تبریز بود که این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم پارسه تهران تمام شد.

در ست نخست این مسابقه تیم شهرداری تبریز نمایش بهتری داشت و توانست مسلط تر از حریف تهرانی خود کار کند. شاگردان عادل بناکار در ست اول 25 بر 19 به برتری رسیدند.
ست دوم هم در حالی که ابتدا برتری پارسه را به همراه داشت اما از اواسط ست باز هم این تبریزی‌ها بودند که توانستند بر حریف خود برتری داشته و این ست را هم با نتیجه 25 بر 23 به سود خود تمام کردند.

ست سوم دو تیم نمایش پایاپای تری نسبت به دو ست قبل داشتند و تا امتیازات پایانی یک به یک پوئن گرفتند. در نهایت این تیم پارسه بود که توانست 25 بر 22 برنده این ست شده و نتیجه را در مجموع 2 بر یک کند.

ست چهارم هم با برتری 25 بر 18 پارسه به پایان رسید تا در نهایت بازی به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم پارسه به پیروزی رسید تا بازی 2 بر صفر باخته را با نتیجه 3 بر 2 برنده شود.

دیگر بازی های هفته دهم لیگ برتر والیبا از ساعت 17 آغاز شده و نبرد دو تیم سایپا و بانک سرمایه از ساعت 18 و 30 در خانه والیبال آغاز خواه شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.