سروری در صحن شورای شهر تهران:

آموزش و پروش منطقه 22 ایجاد شود/ لزوم ايجاد مديريت يكپارچه شهری

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: آموزش و پرورش قطعا نسبت به راه‌اندازی و ایجاد آموزش و پرورش منطقه 22 اقدام کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و دهمین جلسه شورای شهر تهران بعد از گزارش دبير شوراياران منطقه 22 درباره مشکلات اين منطقه،  اظهار داشت: در روز یکشنبه تذکری در خصوص روشنایی منطقه 19 داشتم و امروز نیز در منطقه 22 با همین مشکل مواجه هستیم.

سروری یادآور شد: باید نسبت به حل مشکل روشنایی این مناطق اقدامات لازم انجام شود.

وی بیان داشت: بیشترین توسعه در منطقه 22 شکل گرفته است ولی زیرساخت‌ها همزمان با آن شکل نگرفته است. نگران آن هستیم که بلندمرتبه سازی‌های نیمه کاره در این منطقه به اتمام برسد و با مشکل زیرساخت‌های آن از جمله آب، برق و غیره مواجه شویم.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: عدم مدیریت یکپارچه شهری موجب شده است که مشکلات و اختلاف‌هایی را در خدمت‌رسانی داشته باشیم.

وی گفت: در حال حاضر در بعضی از مناطق شاهد قطعی برق بعضی از بوستان بوده‌ایم و علت آن عدم مدیریت یکپارچه شهری است که هیئت رئیسه شورا باید اقدامات لازم در این مورد را انجام دهد.

سروری بیان داشت: آموزش و پرورش قطعا نسبت به راه‌اندازی و ایجاد آموزش وپرورش منطقه 22 اقدام کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار