راه‌اندازی نمایشگاه افغانستان در دوبی

آمریکا به‌منظور افزایش صادرات محصولات افغانی یک برنامه 5 روزه تحت عنوان “نمایشگاه افغانستان” در دوبی راه‌اندازی می‌کند.

راه‌اندازی نمایشگاه افغانستان در دوبیبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، اداره انکشاف بین‌المللی امریکا در همکاری با وزارت تجارت و صنایع افغانستان به تاریخ 6 الی 10 دسامبر 2016 یک برنامۀ 5 روزه را تحت عنوان "نمایشگاه افغانستان” در دوبی به منظور افزایش صادرات محصولات افغانی راه اندازی می نماید.

نمایشگاه افغانستان از دو بخش تشکیل گردیده است؛ بخش اول که از تاریخ 6 الی 7 دسامبر برگزار میگردد، شامل ایجاد ارتباط میان شرکت‌های افغانی با شرکت‌های خارجی میشود، و بخش دوم آن را که از تاریخ 8 الی 10 دسامبر برگزار می شود بازدید عموم مردم از نمایشگاه و فروش محصولات شرکت‌های افغانی به مشتریان  احتوا خواهد نمود.

این نمایشگاه با فراهم‌سازی زمینۀ معرفی محصولات 70 شرکت برتر افغانستان  و مذاکرات تجارتی با بیش از 100 خریدار بین‌المللی، تجار افغان را کمک می‌نماید تا فروشات خود را افزایش داده و با خریدارانی از کشورهای حوزۀ خلیج و سایر کشورها ارتباط برقرار نمایند.

وصدم نوشت: قابل ذکر است که ادارۀ انکشاف بین‌المللی امریکا با حکومت و مردم افغانستان کار می‌نماید تا رشد اقتصادی به رهبری سکتور خصوصی را تضمین نماید، یک کشور دیموکراتیک و توانای تحت حاکمیت قانون را ایجاد نماید، و خدمات اساسی آموزشی و صحی را به تمام افغان‌ها فراهم نماید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار