مسئولان دوست ندارند تیم سیاه جامگان واگذار شود

مسئولان تیم سیاه جامگان انگار دوست ندارند امتیاز تیم شان را به شخص دیگری واگذار کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به مشکلات مالی که این روزها گریبانگیر مسئولان باشگاه سیاه جامگان مشهد شده است، بازیکنان این تیم نیز به نشانه اعتراض صحبت هایی را بیان کرده اند این طور که به نظر می رسد مسئولان سیاه جامگان از مشکلات مالی و عدم کوتاهی اداره این تیم سخن گفته اند.

اما مسئولان این باشگاه در نظر ندارند این تیم را در اختیار فرد دیگری قرار دهند،شنیده ها حاکی از آن است که خیرین زیادی برای دریافت این باشگاه اقدام کرده اند اما هر بار مسئولان سیاه جامگان منکر این مساله می شوند.تا جایی که بازیکنان این تیم نیز اعلام کردند خیرین زیادی خواهان سیاه جامگان هستند اما مسئولان حاضر به واگذاری باشگاه نیستند.

با این تفاسیر و با توجه به مشکلات مالی سیاه جامگان این مساله جای سوال دارد که چرا مسئولان باشگاه حاضر نیستند این باشگاه را در اختیار مدیر جدید قرار دهند تا براین اساس بار مشکلات مالی کم و بازیکنان تیم در آرامش به کار خود در این تیم ادامه دهند.

کلانتری: خیرین زیادی خواهان خرید سیاه جامگان هستند

ایوب کلانتری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اینکه مسئولان باشگاه اعلام کرده اند که تاکنون شخصی برای خرید این باشگاه اقدام نکرده است، گفت: چنین اخباری به هیچ عنوان پایه و اساس ندارد اکنون که با شما صحبت می کنم سه نفر برای خرید باشگاه اقدام کرده اند اما آقایان انگار دوست ندارند تیم را به فروش برسانند، یک روز می گویند قصدشان فروش باشگاه است و روز بعد با قاطعیت تمام اعلام می کنند که مشکلات مالی تیم حل شده و با قدرت به کارشان ادامه خواهند داد.

وی افزود: حال این سوال پیش می آید این آقایان تاکنون کدامیک از مشکلات بازیکنان را حل کرده اند اگر واقعا نمی توانند مشکلات مالی تیم را حل کنند بهتر است از این تیم بروند. در صورتی که مسئولان قصد فروش داشته باشند شک نداشته باشید ظرف یک ساعت چند نفر برای خرید امتیاز این تیم اقدام خواهند کرد. تنها هدف مسئولان از انجام دادن این کارها گول زدن بازیکنان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.