کلانتری:

اگر آقایان نمی توانند مشکلات مالی را حل کنند بهتر است از این تیم بروند/مگر هدایتی سر گنج نشسته است؟!

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: اگر واقعا خانواده عباسی نمی توانند مشکلات مالی تیم را حل کنند بهتر است از این تیم بروند.

ایوب کلانتری در گفت و گو با خبرنگار  حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد بازی با سپاهان اظهار کرد: بازی خوبی را از هر دو تیم در این مسابقه مشاهده کردیم سپاهان تیمی است که از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است.ما هم سعی کردیم تا در این مسابقه سخت خارج از خانه به پیروزی برسیم. حتی توانستیم موقعیت های خوبی هم روی دروازه این تیم خلق کنیم که با بد شانسی توپ هایمان تبدیل به گل نشد و متاسفانه روی اشتباهات فردی خودمان نتیجه را به سپاهان واگذار کردیم.

وی درخصوص داوری سید علی گفت: داوری ضعیفی را از سید علی در این مسابقه شاهد بودیم، معتقدم اگر ضربات پنالتی را به سود تیم ما اعلام می کرد به طور حتم شرایط بازی تغییر می کرد در آن صورت بازیکنان می توانستند با خیالی راحت تر بازی شان را ادامه دهند.

کلانتری در پاسخ به این سوال که آیا کمپینی برای ضربه زدن به تیم سیاه جامگان تشکیل شده است یا خیر، بیان کرد: چنین چیزی صحت ندارد که بخواهند به تیم سیاه جامگان ضربه بزنند از طرفی انسان جایز الخطا هست همان طور که بازیکنان در داخل مسابقه اشتباه می کنند.

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان در مورد عملکردش در این مسابقه افزود: آن طور که باید نتوانستم برای تیمم مفید باشم البته باید بگویم هوای سنگین اصفهان هم در عملکرد ضعیف من تاثیر گذار بود.

وی درباره اینکه شنیده می شود هیچ شخصی برای خرید امتیاز باشگاه اقدام نکرده است، تصریح کرد: چنین اخباری به هیچ عنوان پایه و اساس ندارد اکنون که با شما صحبت می کنم سه نفر برای خرید باشگاه اقدام کرده اند اما آقایان انگار دوست ندارند تیم را به فروش برسانند، یک روز می گویند قصدشان فروش باشگاه است و روز بعد با قاطعیت تمام اعلام می کنند که مشکلات مالی تیم حل شده و با قدرت به کارشان ادامه خواهند داد.حال این سوال پیش می آید این آقایان تاکنون کدام یک از مشکلات بازیکنان را حل کرده اند اگر واقعا نمی توانند مشکلات مالی تیم را حل کنند بهتر است از این تیم بروند. در صورتی که مسئولان قصد فروش داشته باشند شک نداشته باشید ظرف یک ساعت چند نفر برای خرید امتیاز این تیم اقدام خواهند کرد.

کلانتری ادامه داد: تنها هدف مسئولان از انجام دادن این کارها گول زدن بازیکنان است اکنون نزدیک به 5 ماه است که بعضی از بازیکنان حتی یک ریال هم دریافت نکرده اند مگر یک بازیکن تا چه اندازه می تواند صبر کند اگر واقعا نمی توانند مشکلات مالی را حل کنند بهتر است بروند.
و شک نداشته باشید با این رویه نصف بازیکنان در نیم فصل از این تیم جدا خواهند شد.

بازیکن پیشین تیم تراکتور در مورد اینکه تاکنون چند درصد از مطالبات مالی اش را دریافت کرده است، بیان کرد: تاکنون نزدیک به 16 درصد از مطالبات مالی ام را دریافت کرده ام.

وی درخصوص بازی هفته آینده این تیم مقابل نفت افزود: اکنون صحبت کردن درباره بازی با نفت زود است فعلا باید منتظر ماند و دید آقایان رضایت می دهند که از این باشگاه بروند تا تیم سر و سامان بگیرد یا خیر.

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان درخصوص شایعه استعفای فرهاد کاظمی گفت: همین که کاظمی تا بدین جای هم بدون حتی یک ریال در تیم سیاه جامگان مانده نشان از معرفت و مردانگی این شخص است درباره آینده وی و اینکه آیا در این تیم می ماند یا خیر، نمی توانم اظهار نظر کنم.به هر حال خیلی ها هم دوست ندارند تیم سیاه جامگان و شخص فرهاد کاظمی نتیجه بگیرد.

کلانتری در پایان در مورد کمک هدایتی به تیم سیاه جامگان خاطر نشان کرد: حرف های زیادی در این باره زده شده اما ما که تاکنون چیزی را مشاهده نکرده ایم، از طرفی مگر هدایتی سر گنج نشسته است که به تیم سیاه جامگان کمک کند.تنها تیم محبوب وی پرسپولیس است که بعضی از اوقات به این تیم کمک مالی می کند اما این دلیل نمی شود که آقایان هر وقت به مشکل برخوردند سراغ شخص حسین هدایتی بروند.خدا را شکر وی در وضعیت خوب مالی به سر می برد اما این دلیل نمی شود که هر کسی به مشکل برخورد از هدایتی کمک مالی بخواهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.