پزشک ترامپ، گواهی سلامت او را ظرف 5 دقیقه صادر کرده است!

پزشک ترامپ روز گذشته در یک مصاحبه اختصاصی با شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز شرکت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، پزشک دونالد ترامپ – نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – اعتراف کرد گواهی سلامت وی را ظرف 5 دقیقه نوشته است؛ چراکه در حین نگارش آن، فرستاده ترامپ در یک لیموزین مشکی‌رنگ در بیرون از مطب منتظر دریافت گواهی بود. 

با این حال، دکتر «هارولد بورنشتاین» که از 35 سال پیش پزشک شخصی ترامپ است، روز گذشته در گفتگو با شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز اظهار داشت با وجود آنکه گواهی سلامت ترامپ را ظرف 5 دقیقه آماده کرده است، همچنان از آنچه که در این نامه راجع به وضع سلامت نامزد 70 ساله جمهوری‌خواهان گفته است دفاع می‌کند. 

وی در این نامه که در دسامبر 2015 منتشر شد، مدعی شد ترامپ سالم‌ترین نامزد ریاست‌جمهوری تاریخ آمریکاست. 

بورنشتاین روز گذشته در مطب خود در یک مصاحبه اختصاصی با ان‌بی‌سی نیوز بار دیگر تاکید کرد وضع سلامت جسمی و روانی ترامپ عالی است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
در حالیکه کمتر از سه ماه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است، نامه 4 پاراگرافی وی تنها سندی است که طی یک سال گذشته از وضع سلامت نامزد جمهوری‌خواهان منتشر شده است.

با این حال، ستاد انتخاباتی ترامپ به تازگی شبهاتی که در رسانه‌های مختلف درباره وضع سلامت هیلاری کلینتون – نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات – منتشر شده است را دستمایه انتقادات جدید خود از نامزد دموکرات‌ها قرار داده‌ است. این در حالیست که کلینتون در ژوئیه 2015 طی دو صفحه، جزئیات به مراتب بیشتر و دقیق‌تری را نسبت به ترامپ از وضع کلی سلامت خود منتشر کرد. 

«جیسون میلر» سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ چندی پیش مدعی شد اگر هیلاری کلینتون جزئیات جدید، دقیق و تاییدشده‌ای را از وضع سلامت خود منتشر کند، ترامپ نیز پرونده پزشکی خود را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد داد. 

پزشک ترامپ در مصاحبه روز گذشته خود در واکنش به اصرار خبرنگار ان‌بی‌سی نیوز که از او خواست جزئیات بیشتری را از وضع سلامت نامزد جمهوری‌خواهان در اختیار رای‌دهندگان آمریکایی قرار دهد دوباره به ذکر کلیات بسنده کرد و گفت ترامپ اهل دخانیات و مشروبات الکلی نیست و همین مسئله برای تضمین سلامت او کافی است. 

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۸ دی ۱۳۹۶
تخم مرغ وارداتی کجا توزیع میشه .بابا 15 تخم مرغ 12000
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
اين يارو دكتره خودش روانيه كهه
يا الله خدا به داد جهان برسه
آخرین اخبار