ارومیه؛

حفظ ونگهداری از سرمايه های اجتماعی از ضروريات جامعه امروزی

از ضروریات جامعه امروزی افزایش سرمایه‌های اجتماعی است که باید از این سرمایه‌ها حفظ و نگهداری کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار آذربايجان غربي،درمراسم بزرگداشت روز كارمند و تقدیر از کارکنان دولت که درسالن اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان خوي برگزارشد بابيان اينکه از ضروریات جامعه امروزی افزایش سرمایه‌های اجتماعی است که باید از این سرمایه‌ها حفظ و نگهداری کرد.

رادفر ادامه داد نیروی انسانی و جایگاه آن در سیستم اداری کشور یک جایگاه بی‌بدیل بوده و علما معتقد هستند که بزرگ‌ترین شاخص سازمان‌ها، نیروی متخصص است و اگر دیروز صحبت از کارخانجات، تجهیزات و امکانات بود، امروز بزرگترین شاخص و سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن است و جایگاه ویژه‌ای در دنیا دارد.

رادفر معاون افزود : فلسفه وجودی سازمان‌های دولتی و خصوصی وجه خدمت‌گذاری آنهاست و در همه سازمان‌ها و نهادها بیشترین خدمت به مردم ارائه می شود و در این جهت امام خمینی(ره) نیز فرمودند که باید مسئولان عملکرد خود را به مردم ارائه دهند تا مردم رشد و توسعه را لمس کنند.

وي در ادامه اظهار داشت: امروز تمام کارکردهای دولت کنار گذاشته شده و در چند ماه اخیر عده‌ای درصدد تخریب دولت هستند و به‌خاطر عدم پوشش رسانه‌ای کارها به چشم نمی‌آید، هیچ دولتی بدون عیب نیست ولی نباید تمام دستاوردها زیر سوال برود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار در بخشي از سخنان خود به قيمت نفت در سال94 اشاره کردو افزود: قیمت نفت در سال 94 بدترین وضعیت خود را داشت و اگر برجام نبود اداره مملکت سخت می‌شد اما اکنون تولید نفت روزانه به بیش از 2.5 میلیون بشکه رسیده و نیز 140 میلیون متر مکعب تولید میعانات گازی افزایش داشته است که تعجب سایر کشورها را برانگیخته است.

وی ادامه داد امروز بعد از 80 سال صادرات غیرنفتی بر واردات غیر نفتی پیشی گرفته است و علیرغم همه مشکلاتی که دولت به جهت درآمدی دارد،در سال 94 ، 28 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی کشور بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.