ارومیه؛

تجلیل کارمندان نمونه و کارکنان بسیجی نمونه ادارات شهرستان خوی

کارمندان نمونه و کارکنان بسیجی نمونه ادارات شهرستان خوی در مراسمی با حضور معاون سیاسی استاندار مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،
در مراسم بزرگداشت روز كارمند و تقدیر از کارکنان دولت که بمناسبت هفته دولت و با حضور دكتر رادفر معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار آذربايجان غربي، فرماندار، اعضای شورای اداری و جمعي از كاركنان ادارات شهرستان خوي در سالن ارشاد این شهرستان برگزار شد، با اهدای لوح از کارمندان نمونه و کارکنان بسیجی نمونه ادارات شهرستان خوی تجلیل به عمل آمد
.

در اين مراسم دكتر رادفر معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار آذربايجان غربي اظهار داشت: نیروی انسانی و جایگاه آن در سیستم اداری کشور یک جایگاه بی‌بدیل بوده و علما معتقد هستند که بزرگ‌ترین شاخص سازمان‌ها، نیروی متخصص است و اگر دیروز صحبت از کارخانجات، تجهیزات و امکانات بود، امروز بزرگترین شاخص و سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن است و جایگاه ویژه‌ای در دنیا دارد.

وی افزود : فلسفه وجودی سازمان‌های دولتی و خصوصی وجه خدمت‌گذاری آنهاست و در همه سازمان‌ها و نهادها باید بیشترین خدمت به مردم ارائه شود و در این راستا نیز امام خمینی(ره) فرمودند که باید مسئولان عملکرد خود را به مردم ارائه دهند تا مردم رشد و توسعه را لمس کنند.

وی تصریح کرد: از ضروریات جامعه امروزی افزایش سرمایه‌های اجتماعی است که باید از این سرمایه‌ها حفظ و نگهداری کرد.

رادفر در ادامه اظهار داشت: امروز تمام کارکردهای دولت کنار گذاشته شده و در چند ماه اخیر عده‌ای درصدد تخریب دولت هستند و به‌خاطر عدم پوشش رسانه‌ای کارها به چشم نمی‌آید، هیچ دولتی بدون عیب نیست ولی نباید تمام دستاوردها زیر سوال برود.

وی افزود : قیمت نفت در سال 94 بدترین وضعیت خود را داشت و اگر برجام نبود اداره مملکت سخت می‌شد اما اکنون تولید نفت روزانه به بیش از 2.5 میلیون بشکه رسیده و نیز 140 میلیون متر مکعب تولید میعانات گازی افزایش داشته است که تعجب سایر کشورها را برانگیخته است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار تصریح کرد: برجام قسمتی از برنامه‌های نظام و دولت است و امروز بحث ایران هراسی در دنیا به حد زیادی حل شده است و کشور ایران بنا به اعترافات دیگر کشورها امن‌ترین و با ثبات‌ترین کشور در منطقه است و اتفاقات و مشکلات منطقه بدون حضور ایران قابل حل نیست.

وی افزود : امروز بعد از 80 سال صادرات غیرنفتی بر واردات غیر نفتی پیشی گرفته است و علیرغم همه مشکلاتی که دولت به جهت درآمدی دارد،در سال 94 ، 28 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی کشور بود.

دکتر سیوانی فرماندار شهرستان خوی نیز در این مراسم اظهار داشت: منبع قدرت هر کشوری نیروی انسانی متخصص، دولت کارآمد و کارشناسان نخبه است و این منابع می‌توانند تاثیر بسیار جدی در رشد و توسعه داشته باشند.

وی افزود : هر کشوری در عرصه جهانی در تلاش است تا نیازهای داخلی و امنیت کلان ملتش را تامین کند و بالاترین سطوح رشد و تعالی را داشته باشد و این کار جز وجود دستگاه اجرایی متخصص و دولت مقتدر اتفاق نمی‌افتد و نیز هر کشوری برای اقتدار خود منابع قدرت خاصی را تعریف می‌کند که گاه این منبع می‌تواند ثروت، گاه موقعیت جفرافیایی و یا سایر باشد.

دکتر سیوانی تصریح کرد : در کشور ما نیز وجود دو هزار و 200 کیلومتر مرز دریایی منبع قدرتی برای کشور محسوب می‌شود و نیز فرهنگ، اخلاق و دین نیز از سایر منبع قدرت کشور هستند و این قدرت مذهبی عامل حفظ تمامیت ارضی در دوران دفاع مقدس بوده است.

وی افزود : هر چقدر کشور از نیروهای متخصص و زبده بهره‌مند باشد همان قدر کشور قدرتمند می‌شود و نیروی انسانی کارشناس می‌تواند در تامین منافع ملی و امنیت کشور تاثیرگذار باشد و نمونه‌ای از این قدرت‌ها تیم امور وزارت خارجه در مذاکرات هسته‌ای بود.

فرماندار خوی تصریح کرد: برای ارتقا توانمندی نیروهای متخصص باید بسترهای آموزش و به روز شدن، جهت رشد و تعالی آماده شود که اگر نیروهای انسانی در تنگنا قرارگیرند نمی‌توانند تخصص خود را رشد داده و از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.