سروری:

آیا همه مشکلات حل شده و تنها مبلمان شهری باقی مانده است؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: آیا مشکل ما مبلمان شهری است، ما همه مشکلات را رفع کرده‌ایم و اکنون تنها مبلمان شهری باقی مانده است.

آیا همه مشکلات حل شده و تنها مبلمان شهری باقی مانده است؟
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اقبال شاکری در دویست و هشتاد و سومین جلسه رسمی شورای شهر در مورد طرح الزام شهرداری به طراحی مبلمان شهری چند منظوره گفت: وظیفه شهرداری در برنامه 5ساله مشخص شده و شهرداری موظف است که این برنامه را مورد توجه قرار دهد.

وی ادامه داد: در طراحی پیاده‌رو، پارک، بوستان، خیابان و ... شهرداری باید مبلمان شهری را در نظر بگیرد، ما معتقدیم برای جلوگیری از ریخت و پاش، ابتدا باید در مورد این طرح مطالعه شود.

همچنین پرویز سروری نیز در ارتباط با این طرح گفت: آیا مشکل ما مبلمان شهری است، ما همه مشکلات را رفع کرده‌ایم و رسیده‌ایم به مبلمان شهری؟

این عضو شورای شهر تاکید کرد: ما باید به بافت فرسوده برسیم که اکنون رها شده است، ساخت و ساز روی گسل‌ها صورت می‌گیرد و کاری برای آن نمی‌شود، انجام داد.

وی مطرح کرد: دیگر کشور‌ها که مبلمان شهری را چند منظوره کرده‌اند مشکلات دیگرشان را حل کرده و به اینجا رسیده‌اند، آیا در افغانستان نیز می‌گویند اهمیت مردم را برای مسئولان را مبلمان شهری تعیین می‌کنند؟

سروری ادامه داد: ما فرهنگ استفاده از مبلمان شهری را نداریم، اگر وسایل گران به کار ببریم باید نیروی انتظامی را 5برابر کنیم، چون مورد سرقت قرار می‌گیرند.

این عضو شورای شهر ادامه داد: ژاپن ساختمان‌هایش را در برابر زلزله مقاوم کرده و سپس به سراغ مبلمان شهری رفته، امروز اگر این طرح به تصویب برسد افرادی به اسم بحران و مبلمان هزینه‌های زیادی بر دوش مردم می‌گذارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار