اقبال شاکری:

باغ اناری محل تجمع معتادان در منطقه 15 /از ایجاد هرندی 2 و 3 جلوگیری کنیم

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: قبل از اینکه شاهد ایجاد هرندی دوم و سوم در شهر تهران باشیم، باید از سوی شهرداری تهران، ناجا و بهزیستی تهران اقدامات اساسی در این 2 پارک صورت گیرد.

باغ اناری محل تجمع  معتادان در منطقه 15 /از ایجاد هرندی 2 و 3 جلوگیری کنیم
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هشتاد و سومین جلسه رسمی شورای شهر با اشاره به بازدید از منطقه 15 و محله مشیریه، اظهار داشت: مسئولین بهزیستی، ناجا و شهرداری منطقه 15 باید هرچه سریعتر به وضعیت تجمع معتادان در بوستان اناری و مسافر رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه بوستان وسیع اناری در انتهای شهرداری محدوده منطقه 15 و مسافر در جنب جاده امام رضا واقع شده‌‌اند، افزود: یک فاجعه عظیم در حال رخ دادن است، به همین دلیل باید هرچه سریعتر جلو وقوع آن را بگیریم.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران شهرداری تهران با تاکید بر اینکه باغ اناری در دامنه تپه‌های کوه بی‌بی‌ شهربانو مملو از معتادین است، تاکید کرد: در این پارک معتادان بسیاری مستقر شده و همچنین سگ‌های کور آسایش و امنیت مردم دراین منطقه را تهدید می‌کنند.

شاکری اضافه کرد: باید قبل از اینکه شاهد هرندی دوم و سوم در شهر تهران باشیم، باید از سوی شهرداری تهران، ناجا و بهزیستی تهران اقدامات اساسی در این 2 پارک صورت گیرد.

وی با اشاره به وجود سگ‌های کور در این منطقه افزود: این سگ‌ها خطر بزرگی برای سلامت شهروندان هستند، به همین دلیل باید هرچه سریعتر در خصوص تکمیل و ساماندهی باغ اناری اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه وجود گرم‌خانه در این منطقه وضعیت ناامنی را تشدید می‌کند، تصریح کرد: در حال حاضر شهردار ناحیه جز فریاد التماس کاری از دستش بر نمی‌آید، به همین دلیل سازمان بوستان‌ها باید هرچه سریعتر پارک نیمه رها شده را به اتمام برساند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران شهرداری تهران تاکید کرد:‌ عوامل ذی‌ ربط از جمله ناجا، بهزیستی و شهرداری تهران سریعا 2 پارک منطقه 15 را در یابند و اقدام به ساماندهی معتادان و سگ‌های کور کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار