رشت؛

استقرار پایگاههای جمع آوری زکات فطریه

هزارو 600 پایگاه ثابت و سیار بهزیستی گیلان آماده دریافت زکات فطریه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ مدیر کل بهزیستی گیلان گفت : ادارات ، مراکز دولتی و غیر دولتی زیر نظارت بهزیستی گیلان آمادگی لازم را برای جمع آوری وجوهات فطریه مردم خداجوی گیلان را دارند .

محمد رضا پارسی افزود : سازمان بهزیستی بر اساس فتوای مراجع عظام می تواند وجوهات فطریه را جمع آوری نماید .

وی تصریح کرد : زکات فطریه جمع آوری شده نیز نیز صرف خانواده های بی بضاعت ، ایتام ، معلولان و سالمندان بی سرپرست خواهد شد .

پارسی افزود : در سال گذشته بهزیستی گیلان در هزارو 430 پایگاه ثابت و سیار جمعاً به مبلغ دویست و ده میلیون تومان زکات فطریه جمع آوری کرد که این مبالغ با کسب مجوز های شرعی که بهزیستی کشور از مراجع و علما و مجتهدین دریافت کرد برای مواد غذایی،پوشاک،تامین جهیزیه نوعروسان،مسکن و معلولان هزینه شد .

مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن درخواست از مردم گیلان برای اهدای فطریه خود به بهزیستی اظهار کرد : که تمامی افراد و مراکز ی که مجاز به جمع آوری وجوهات فطریه می باشند دارای برگه معرفی نامه بوده و لذا با افراد سود جویی که بدون معرفی نامه و کارت شناسایی معتبر به درب منازل مراجعه می نمایند همکاری ننمایند .

هم اکنون 168 هزار معلول و زن سرپرست خانوار و کودکان بدون سرپرست وایتام تحت پوشش بهزیستی گیلان می با شند و از خدمات این سازمان بهره می گیرند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.