گرگان؛

اجرای طرح کانون ورزشی برای دانش آموزان گلستانی

طرح کانون ورزشی برای دانش آموزان گلستانی اجرا می شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت:این طرح در دو بخش درون مدرسه ای و برون مدرسه ای در سال تحصیلی 95-94اجرا شد.

محمد بهشتی با اشاره به اینکه این طرح در حال حاضر هم اجرا می شود گفت:بیش از 36هزار دانش آموز در239کانون برون و درون مدرسه ای شرکت کردند همچنین از کل دانش آموزان استان 118 هزار نفر ذر المپیاد درون مدرسه ای شرکت کردند.


وی گفت:در مسابقات شهرستانی 35هزار نفر شرکت کردند که 3هزار و 300نفر به مرحله استانی راه یافتند که در مرحله پایانی مسابقات 360 نفر آنان موفق شدند به مرحله کشوری راه یابند.

معاون سلامت اموزش و پرورش استان ادامه داد:در مسابقات کانون درون مدرسه ای کشور  42 تیم  از استان با حضور360دانش آموز در 12رشته ورزشی حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد:کانون ورزشی ضمن غنی سازی اوقات فراغت در جهت کسب توانایی،ایجاد شادابی،نشاط و استفاده بهینه از امکانات و فضاهای موجود استعداد یابی و مشارکت خانواده ها در استمرار جریان آموزشی و تربیتی در خارج از ساعات مدارس فعالیت می کند.

وی از دانش اموزان و والدین آنان خواست جهت اطلاع از زمان و مکان برگزاری کلاس های ورزشی این کانون به کارشناسان تربیت بدنی اداره اموزش و پرورش شهرستانها یا مجتمع های ورزشی آموزش و پرورش مراجعه کنند.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.