اردبیل؛

کسب رتبه اول کشوری در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از کسب رتبه اول کشوری آموزش و پرورش استان اردبیل در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد ناصری افزود: براساس اعلام معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، فعالیت‌های غنی‌سازی اوقات فراغت اداره کل آموزش و پرورش استان در بین استان‌های کشور، مقام نخست کشوری را در تابستان 94 و مقام دوم کشوری در سرود همگانی را کسب کرده است.

وی بیان کرد: فعالیت‌های اوقات فراغت در تابستان امسال و سرود همگانی با برنامه‌ریزی و اقدامات انجام شده پربارتر از سال‌های قبل در استان اردبیل اجرا می‌شود که در این زمینه باید مسئولان و متولیان امر همکاری و مشارکت لازم را داشته و اطلاع‌رسانی مناسبی را انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان را از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش استان دانست و تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی در این زمینه در تابستان امسال برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده تا بتوانیم زمینه‌های رشد و توسعه علمی، هنری، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی آنها را فراهم کنیم.

ناصری افزود:‌ غنی‌سازی اوقات فراغت از اهمیت بسیار بالایی در زمینه رشد و توسعه استعدادهای مختلف دانش‌آموزان داشته و باید در این زمینه والدین نیز همکاری و تعامل لازم را داشته و با توجه به اهمیت این امر تلاش کنند تا زمینه حضور موثر دانش‌آموزان را در فعالیت‌های اوقات فراغت فراهم کنند.

وی گفت: برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت از ابتدای تیرماه در استان اردبیل آغاز می‌شود که امیدواریم با توسعه و تداوم برنامه‌های کیفی در این زمینه بتوانیم امسال نیز عملکردی شایسته و مناسب در سطح کشور داشته و رتبه نخست استان را امسال نیز تداوم ببخشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.