در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد:

افزایش مراکز توانمند سازی زنان سرپرست خانوار در پایتخت

رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت:مراکز توانمند سازی زنان سرپرست خانوار تا پایان سال افزایش می یابد.

فرزاد هوشیار پارسیان رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار که یک سازمان کاملا زنانه است  بیش از13 هزار زن سرپرست خانوار هم اکنون در این مراکز ثبت نام و از خدمات توانمند سازی استفاده می کنند.

وی در ادامه گفت:باتوجه به مرکز بانوانی که اخیرا با ظرفیت100 نفر در شمال غرب تهران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است، با همکاری خیرین مرکز دیگری نیز با ظرفیت150 نفر در غرب تهران بزودی افتتاح خواهد شد.

 هوشیار پارسیان تصریح کرد:در مراکز توانمند سازی به مدت سه ماه افراد از لحاظ عاطفی، روحی و روانی بازپروری و پس از شناسایی خانواده هایشان، آموزش توانمند سازی و مشاغل به آن ها نیز ارائه می شود.

رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی بیان کرد:نمایشگاه زنان و تولید ملی که هرساله در بوستان گفتگو دایر بوده، یکی از مهم ترین دستاوردهای این مراکز و برندهای اقتصادی محسوب می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار