توزیع نشریات فرهنگی هر15 روز در سطح شهر تهران

جانشین سازمان بسیج شهرداری تهران گفت:در سال جدید برنامه های ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی ادامه خواهد داشت.

مهدی بابایی جانشین سازمان بسیج شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: به منظور ترویج سبک زندگی ایرانی، اسلامی و تحکیم بنیان خانواده در سال جدید اقدام به تهیه نشریه با موضوعات فرهنگی و اجتماعی کرده است که هر15 روز یک بار برای تمامی مساجد، مدارس، سرای محلات و ایستگاه های مترو شهر تهران توزیع خواهد شد.

وی گفت: نصب13 هزار استیکر تبلیغاتی پیرامون سبک زندگی ایرانی و اسلامی با موضوعاتی از جمله اجتماعی، خانوادگی، دینی، اخلاقی، شهدا، آموزش شهروندی و همچنین حفظ محیط زیست در اتوبوس های بی آر تی و ایستگاه های مترو نصب شده است.

 بابایی ادامه داد: در همین راستا توسط اساتید دانشگاه و حوزه، دوره های آموزشی با محوریت تحکیم بنیان خانواده در فرهنگسراها و مجموعه هایی در سطح شهر تهران از جمله مجموعه فرهنگی و ورزشی شهدا و سبلان برگزار می شود.

جانشین سازمان بسیج شهرداری تهران در خصوص ساخت و نصب سازه و تابلوی تصاویر شهدا افزود: سازمان بسیج شهرداری تهران در جهت زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان و باتوجه به فضا و نیاز جامعه، اقدام به ساخت و نصب 2600 سازه و بنر در ابعاد مختلف در سطح پایتخت کرده است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار