قم؛

8 مأموریت امدادی توسط بالگرد در طرح نوروزی قم

فراهانی معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بالگرد اورژانس تعداد 28 مجروح را در هشت پرواز به بیمارستان منتقل کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ 2 هزار و 464 مأموریت از ابتدای طرح نوروزی توسط اورژانس صورت گرفته که از این تعداد 744 مأموریت مربوط به تصادفات و هزار و 720 مورد به موارد دیگرمانند 18 مورد مسمومیت با گاز پیک نیک در چادرها اختصاص داشته است.

فراهانی معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم بیان کرد: تاکنون 4 هزار و 785 نفر به ایستگاه‌های 6 گانه ما مراجعه کردند و از خدمات آنها بهره‌مند شدند.

وی افزود: روز گذشته 156 تصادف جرحی در محورهای استان اتفاق افتاده که 258 مجروح و یک کشته بر جای گذاشته است.

وی عنوان کرد: تاکنون بالگرد اورژانس هشت مأموریت را انجام داده است که توسط آن 28 مجروح از محور های مواصلاتی به بیمارستان منتقل شده‌اند و بیشترین مجروحی که توسط این بالگرد منتقل شده است در محور قم سلفچگان بوده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی تصریح کرد:  در روز طبیعت همه ظرفیت اورژانس را به‌کار خواهیم گرفت و در خصوص تقسیم آمبولانس‌ها تدابیری اندیشیده شده است.

در پایان خاطر نشان  کرد: با هماهنگی‌های انجام گرفته قرار شده است تا ظهر جمعه 13 فروردین ماه بالگردی در این محور مستقر شود

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار