در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

حکایت همسان سازی حقوق بازنشستگان سر دراز دارد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان، اما تاکنون این قانون به درستی اجرا نشده است.

حکایت همسان سازی حقوق بازنشستگان سر دراز داردعباس صلاحی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: با توجه به قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان، اما تاکنون این قانون به درستی اجرا نشده و مستمری بگیران هنوز باید در انتظار عدالت در پرداخت باشند.

وی با انتقاد از تفاوت در پرداخت حقوق بازنشستگان تصریح کرد: این قانون بدلیل جلوگیری از پرداخت ناعادلانه و از میان برداشته شدن فاصله حقوق پرداختی مستمری بگیران تصویب شد اما با سهل انگاری مسعولان ذی ربط هنوز برخی از بازنشستگان 800 هزار تومان و برخی دیگر 5 میلیون تومان حقوق و مزایا دریافت می کنند.

صلاحی ادامه داد: با توجه به وجود مشکلات فراوان معیشتی بازنشستگان در امرار و معاش و تامین هزینه های زندگیشان، همسان سازی ایده آل حقوق این قشر ضروری است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات معیشتی بازنشستگان حل نخواهد شد مگر اینکه قانون همسان سازی حقوق و مزایایشان به درستی اجرا و بودجه و اعتبارات لازم برای اعمال هر چه سریعتر این قانون تخصیص یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.