در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تشكیل شورای موقت كانون های بازنشستگی با حضور 25 نماینده

معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی كشور گفت: بازنشستگان تهرانی در انتخابات صنفی خود ،25 نماینده را از میان کانون های صنفی بازنشستگی تهران برای تشکیل شورای موقت کانون های بازنشستگی تهران انتخاب کردند.

تشكیل شورای موقت كانون های بازنشستگی با حضور 25 نمایندهمحمدرضا ترابی معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی كشور در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: بازنشستگان تهرانی در انتخابات صنفی خود ، از میان داوطلبان شرکت کننده در انتخابات تهران 25 نماینده را از میان کانون های صنفی بازنشستگی تهران برای تشکیل شورای موقت کانون های بازنشستگی تهران انتخاب کردند.

وی گفت: با ایجاد شورای موقت کانون های بازنشستگی، تا سال آینده از طریق انتخابات کشوری، تشکلی یکدست با ساختاری نظامند تاسیس و ایجاد می شود که تشکیل کمیسیون هایی همچون بیمه ، ورزش ، سلامت و . . .  می تواند نمونه ای از دستاوردهای آن باشد.

معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی كشور بیان كرد: تلاش برای استفاده از هم‌افزایی بازنشستگان ،داشتن یک کرسی ثابت در هیئت های مشورتی و تصمیم گیری صندوق بازنشستگی کشوری حق بازنشستگان کشوری است که انتخابات شورای موقت گامی برای تحقق این امر به شمار می رود.

ترابی گفت:با تشکیل شورای موقت کانون ها ، شورای منتخب بازنشستگان کشوری در مرحله ی بعدی ایجاد و راه اندازی می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.