کرمان؛

جذب 730 معلم حق التدریس در کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طی سال جاری در حوزه اشتغال نیز حدود 730 نفر به عنوان معلمان حق التدریس به کار گرفته شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد محسن بیگی افزود: در راستای سیاست های نظام، برای دانش آموختن به 15 هزار دانش آموز در نقاط مختلف استان، خرید خدمات آموزشی از بخش غیر دولتی انجام شد.

وی بیان کرد: در حوزه مسائل مربوط به انسداد مبادی بی سوادی نیز کارهای خوبی انجام شد و بخش قابل توجهی از افراد بازمانده از تحصیل شناسایی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش به تدوین سند مقابله با بیسوادی اشاره کرد و گفت: با توجه به تاکید استاندار کرمان برای رفع بی سوادی در استان، اقدامات جدی در این زمینه آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نقش آموزش و پرورش در اسکان مسافران نوروزی، برنامه ریزی های خوبی در این زمینه نیز انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در تمام مناطق استان نیاز به ایجاد مراکز آموزشی جدید داریم.

وی از حضور خیران مدرسه ساز تقدیر و بیان کرد:بخشی از مدارس به صورت کامل و بخشی نیز به صورت مشارکتی با خیران ساخته می شود.

محسن بیگی به برگزاری یادواره شهید ایرانمنش در سال آینده اشاره و بیان کرد: به منظور تکریم مقام معلم نیز برنامه ریزی ها در دست انجام است.

وی بیان کرد: شناسایی بی سوادان کار دشواری است که در این زمینه همه باید با آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: معلم ، حق التدریس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار