اصفهان؛

آثار هنری مکزیکی زینت بخش موزه هنرهای معاصر

هنرمند مکزیکی در اصفهان گفت: خوشحال هستم که زمینه مناسبی برای ارائه آثار هنری مکزیک در اصفهان فراهم شده و این اتفاق در چارچوب سال بین‌المللی نور فراهم شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، گابریلا رودریگز افزود: تلاش برای برپایی این نمایشگاه بسیار مهم و حیاتی بوده و خوشحال هستم که زمینه نمایش آثار من در شهر اصفهان، یکی از مهم‌ترین شهرهای تاریخی ایران فراهم شده است.

این هنرمند مکزیکی درباره هدفش از انتخاب نور برای نمایش هنر کشور مکزیک تصریح کرد: نور، چیزی بیشتر از یک عنصر در هنر محسوب می‌شود. نور ماده ضروری هر قطعه و اثر است و در این مورد خاص نیز یک هدف و محرک به شمار می‌رود.

وی درباره جزئیات برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: نمایشگاه "انعکاس یا زمان نور"، برخوردی هنری با نورافشانی به عنوان بخشی از یک فرآیند انسانی به شمار می‌رود.

رودریگز بیان کرد: در این آثار، "انعکاس"، به عنوان عزیمت سایه‌ها به سمت نور، احیای شخصی نسبت به تجاربی که زندگی را متحول می‌سازند و نیز به عنوان پدیده‌ای اجتماعی بازتعریف می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان یک مکزیکی، خوشحالم در کشوری زندگی می‌کنم که پر از انواع چالش‌ها است و من می‌خواهم به جستجوی روایتی درون هنر ادامه دهم که بتواند تجربه مشترک، آسیب‌پذیری و بقا را به شکلی مثبت و انعکاس‌پذیر، تحت تأثیر قرار دهد.

گفتني است؛ نمایشگاه آثار هنرمند مکزیکی تا 17 اسفند سال جاري در محل گالری شماره یک موزه هنرهای معاصر اصفهان واقع در خيابان استانداري برای علاقمندان برپا خواهد بود. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.