تغییر زمان برگزاری جشنواره سراسری «شعر روح‌الله» در اصفهان

مدیر روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان گفت: هفدهمین جشنواره سراسری ادبی «شعر روح‌الله» هفدهم خرداد در اصفهان برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان گفت: این موسسه با هدف ترویج اندیشه، سیره و گفتمان حضرت امام خمینی (ره)، هفدهمین دوره جشنواره سراسری ادبی شعر روح الله را در اصفهان برگزار می‌کند.


روح‌الله بیات با اشاره به برنامه‌های جنبی این جشنواره افزود: برگزاری کارگاه‌های هنری، ادبی با حضور اساتید مطرح در نگارستان امام خمینی اصفهان و تعدادی از شهرستان‌های استان، برگزاری نشست‌های ادبی در نگارستان و تجلیل از شُاعرانی که در راستای ترویج اندیشه حضرت امام خمینی (ره) آثاری خلق کرده‌اند از جمله برنامه‌های جنبی در طول برگزاری جشنواره خواهد بود.


بیات افزود:به ۲۰ نفر از منتخبان از ۵۰ تا صد میلیون ریال جایزه نقدی اهداء خواهد شد.

بنابر اعلام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان، قرار بود این جشنواره دهم خرداد برگزار شود که بدلیل شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه د، به هفدهم خرداد موکول شد.


این جشنواره را موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) اصفهان برگزار می‌کند و دلیل تغییر زمان آن، برگزاری مراسم مختلف سوگواری به مناسبت شهادت رییس جمهور و هیاًت همراه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.