واشینگتن تایمز: استفاده از شیوه‌های تحقیرآمیز در تفتیش بدنی مهاجران

روزنامه واشینگتن تایمز از استفاده از شیوه‌های تحقیرآمیز در تفتیش بدنی مهاجران غیرقانونی در آمریکا خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه آمریکایی واشینگتن تایمز در پایگاه اینترنتی خود در گزارشی نوشت: مهاجران غیرقانونی زن که در بازداشتگاهی در زندان کالیفرنیا نگهداری می شدند، گفتند با تفتیش بدنی مورد تحقیر قرار می‌گرفته‌اند. این افراد با طرح شکایت از مقامات فدرال خواسته‌اند به اینگونه برخوردها پایان داده شود.   

شکایت این افراد که روز دوشنبه به زندان شهر "سانتا آنا" و اداره مهاجرت و گمرک آمریکا که با زندان محل نگهداری مهاجران غیرقانونی قرارداد دارد، ارسال شد جدیدترین گام در زمینه افزایش فشارها از طرف مدافعان حقوق مهاجران است که تلاش می‌کنند به بازداشت زنان و کودکان پایان دهند.

درمورد این پرونده مدافعان حقوق مهاجران می گویند دولت اوباما اقدامات لازم را به منظور حفظ شان مهاجران غیرقانونی انجام نداده است. گفته می شود در این زندان مهاجران غیرقانونی مورد تفتیش‌های خشونت آمیز و شرم آور قرار می گیرند و مجبور می شوند پای برهنه روی زمین های کثیف و آلوده راه بروند.   

31 زن که شش نفر از آنها خود را معرفی کرده‌اند و 25 نفر از ترس عواقب آن ناشناس مانده‌اند، درباره جزئیات برخی از این تفتیش‌ها توضیح داده‌اند.  


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار