حکمی که به اشتباه اجرا شد؟!

مدیر عامل بنیاد پیشگیری از آسیبب‌های اجتماعی گفت: مسئولان و مأموران شهردار قلهک حکم تخلیه مرجع قضایی در خصوص باشگاه ورزشی را با علم به مغایرت با دستور قضایی بر روی مجموعه بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی انجام دادند.

مصطفی راستینه مدیر عامل بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و باشگاه ورزشی سرای محله قلهک در گفت و گو  با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تخلیه غیر قانونی و تخلف مأموران شهرداری و مسئولان سرای محله قلهک، اظهار داشت: طبق حکم میران اسماعیلی معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست ناحیه 7 و امور شهرداری‌ها، به شماره 4700-5063-9001 به تاریخ 94/10/15 مأموران شهرداری در پی اجرای این دستور به همراه کلانتری باید بنا به آنچه در حکم نوشته شده اقدام به تخلیه طبقه زیرین سرای محله قلهک، باشگاه ورزشی می‌کردند.

حکمی که به اشتباه اجرا شد؟!
وی ادامه داد: ولی با وجود آگاهی مسئولان سرای محله و شهرداری قلهک مبنی بر تخلیه باشگاه ورزشی از جانب ما، مغایر با این حکم اقدام به تخلیه درب جنوبی سرای محله به مساحت حدود 40 مترمربع و جدا از مجموعه ورزشی یعنی بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کردند.

حکمی که به اشتباه اجرا شد؟!
مدیر عامل باشگاه ورزشی و بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سرای محله قلهک گفت: در پی اعتراض ما جهت مغایرت اجرای حکم تخلیه، این مأموران مجموعه را به گزارش لبو فروش نسبت داده و از من خواستند که با شکایت حکم اجرا شده را پیگیری کرده و خسارتم را باز پس گیرم.

حکمی که به اشتباه اجرا شد؟!
راستینه در پایان گفت: این اقدام در صورتی انجام گرفته که هنوز از پایان قرار داد ما چندی نگذشته و مسئولان سرای محله در خصوص ساختمان بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی قول تمدید تفاهم نامه را داده بودند که به یکباره با عملکرد مغایر با حکم قضایی از سوی آنها مواجه شدیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار