سالاری: تغییر رویکرد بودجه تهران از سخت افزاری به نرم افزاری

رئیس کمیسیون شهر سازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شرایطی که شهرها به سمت نرم افزاری پیش می‌رود بهتر است شهرداری از حوزه سخت افزاری به نرم افزاری تغییر رویکرد دهد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت: از شهرداری تهران در خصوص بستن بودجه به صورت انقباضی تشکر می‌کنم، زیرا در شرایطی که شهرداری می‌توانست بودجه 20 میلیارد تومانی را ارائه دهد، اما آن را با 18 هزار میلیارد تومان بسته است که این نشان دهنده رویکرد انقباضی بودجه در سال 95 است.

وی افزود: بهتر است مبلغ ناشی از دریافت عوارض ساخت و ساز در شمال شهر را به جنوب شهر انتقال دهیم و باز پرداخت دیون بخش مهمی است که در بودجه سال 95 در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شرایطی که شهرها به سمت نرم افزاری شدن پیش می‌روند بهتر است شهرداری تهران نیز در بودجه تغییر رویکرد دهد و از حوزه سخت افزاری به سمت نرم افزاری پیش برود.

سالاری بیان کرد: از جمله زیر ساخت‌های نرم افزاری می‌توان به استفاده از دکل ها و شبکه فیبر نوری اشاره کرد که در حال حاضر شرکت‌های تلفن همراه از آن استفاده می‌کنند همچنین باید به تقویت سازمان مشارکت‌های مردمی در سال 95 توجه داشت.

انتهای پیام/
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار