چمران: کمیسیون‌ها در بررسی به موقع بودجه توجه داشته باشند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به ارسال به موقع بودجه به شورا روسای کمیسیون‌ها در بررسی به موقع بودجه توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به ارسال به موقع بودجه از سوی شهرداری به شورای شهر اظهار داشت: روز گذشته بودجه شهرداری به همه کمیسیون‌ها فرستاده شد و روسای کمیسیون‌ها باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند و از کمیسیون برنامه و بودجه می‌خواهیم که برنامه زمان بندی برای بررسی بودجه به کمیسیون‌ها ارائه دهد.

وی بیان کرد: بودجه به موقع به شورا رسیده است و ما هم باید تمام تلاش خود را در جهت ارسال به موقع آن به شهرداری داشته باشیم و این کار باید تا 25 بهمن ماه به پایان برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: سال گذشته برای اولین بار بودجه شرکت‌ها و سازمان‌ها به همراه بودجه معاونت‌ها به شورا ارسال شد و شورا به فاصله یک هفته آن را تحویل داد بنابراین از روسای شورا خواهش دارم که برنامه زمان بندی را رعایت کنند.

چمران تصریح کرد: باید توجه داشت که از 18 هزار و 700 میلیارد بودجه شهرداری فقط 9 هزار میلیارد تومان آن نقد است و بقیه غیر نقد است که در سال آینده وصول نمی‌شود.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار