ظهر امروز؛

رئیس مجلس از آثار همایش نکوداشت مرحوم آخوند خراسانی رونمایی کرد

همایش نکوداشت مرحوم آخوند خراسانی در قم و رونمایی از آثار این عالم برجسته با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و آیت الله سید حسن خمینی برگزار شد.

رئیس مجلس از آثار همایش نکوداشت مرحوم آخوند خراسانی رونمایی کردبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که به شهر قم سفر کرده است ظهر امروز (پنجشنبه 3 دیماه) در همایش نکوداشت استاد الفقها و المجتهدین آخوند ملامحمدکاظم خراسانی شرکت کرد.

همایش نکوداشت مرحوم آخوند خراسانی با حضور رئیس مجلس، آیت الله سیدحسن خمینی و حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی در مرکز همایش های دانشگاه مفید شهر مقدس قم برگزار شد ودر این همایش برخی از عالمان و پژوهشگران در باب رویکرد و تفکرات مرحوم آخوند خراسانی سخنرانی کردند.

در این همایش آیت الله سیدحسن خمینی، استقامت بر رأی را یکی از خصایص مرحوم آخوند خراسانی دانست و گفت: این مرحوم همواره در مقابل موج های مخالف درونی ایستادگی می کرد حتی زمانی که وی را با تهمت های بسیار خطاب می کردند. از این رو استقامت وی در رأی موجب شد که مرحوم آخوند خراسانی از دیگران متمایز شود.

در پایان این همایش، دکتر علی لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی از مجموعه آثار همایش نکوداشت مرحوم آخوند خراسانی از جمله کتاب عالم ربانی، حیات اسلام، شهدای روحانی مشروطه، کتاب شناسی توصیفی آخوند خراسانی و اخبار نجف رونمایی کرد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار