کرمانشاه؛

همایش یاوران وقف در کرمانشاه

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه واقفین را افراد هوشمندی دانست که نام و یادشان به واسطه اقداماتی که انجام داده‌اند تا همیشه در تاریخ جاودانه و ماندگار است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه واقفین را افراد هوشمندی دانست که نام و یادشان به واسطه اقداماتی که انجام داده‌اند تا همیشه در تاریخ جاودانه و ماندگار است.
حجت الاسلام حسین قبادی در اظهار داشت: پرداختن به سنت وقف انسان‌ها را از فنا دور کرده و بقای آنها را تضمین می‌کند و نقش مهمی در جاودانه شدن افراد دارد.
 وی افزود: واقفین، با تیزبینی آینده روشنی را برای نسل‌های بعدی خود رقم زده‌اند.
قبادی اظهار داشت: گوهرشاد به عنوان یکی از زنان هوشیار تاریخ با زیرکی خاصی که در وقف مسجد گوهرشاد در جوار حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) در مشهد مقدس داشت، سبب شد تا نامش پس از گذشت بیش از هفت قرن برای همگان آشنا باشد.

وی اضافه کرد: همچنین، آنچه باعث شده تا نام‌ حاج محمد تقی اصفهانی، مرحوم کرکوکی و دیگر بزرگان، در یاد کرمانشاهیان بماند به برکت موقوفات به جا مانده از این افراد است.

در این مراسم که با حضور دکتراحمد خالدی معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، از فعالان حوزه وقف و تعدادی از مستاجران خوش حساب موقوفات استان تجلیل شد.

همایش یاوران وقف امروز "24 آذر"  در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.