کرمانشاه؛

برنامه های جانبی مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه نیز در ادامه این نشست در خصوص 86 محفلی که در طول برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد توضیحاتی داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه نیز در ادامه این نشست در خصوص 86 محفلی که در طول برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد توضیحاتی داد و گفت: این محافل انس با قرآن با حضور قاریان و چهره‌های شاخص بین المللی، کشوری و استانی برگزار خواهند شد.

حجت الاسلام حسین قبادی توضیح داد: در طول برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم 28 محفل شاخص، 22 محفل ویژه، 30 محفل عمومی و شش محفل اذان در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در طول برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه 310 اردوی قرآنی با حضور بیش از 14 هزار نفر انجام خواهد شد، در ضمن، دو مهد قرآنی در حاشیه برگزاری مسابقات بخش خواهران و برادران برای برگزاری برنامه‌های ویژه فرهنگی خاص فرزندان متسابقین برپا می شود.

قبادی تصریح کرد: روزانه 19 هزار نفر از کودکان مهدکودک‌های استان در محل برگزاری مسابقات حضور خواهند یافت، که این اقدام با هدف نهادینه کردن فرهنگ قرآنی از کودکی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: 31 داور و ناظر مسوولیت قضاوت این دوره از مسابقات را بر عهده دارند و امسال برای نخستین بار داوری مسابقات در بخش برادران کاملا الکترونیکی خواهد بود.

برگزاری مسابقه معارف قرآن کریم، برگزاری مسابقات حضوری و پیامکی و تلویزیونی، برپایی 28 کارگاه اموزشی، برگزاری مرحله کشوری سی و هفتمین دوره مسابقات اذان از دیگر برنامه‌های مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه است که قبادی به آنها اشاره کرد.

وی تعداد شرکت کنندکان حاضر در این دوره مسابقات را در تمامی رشته‌ها بیش از 630 نفر اعلام کرد، که در بخش‌های مختلف قرائت، ترتیل، حفظ و معارف قرآن کریم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.