گيشه سينما در خواب پاييزی

اين روزها سينماهاي کشور در حال اکران هفت فيلم هستند که از اين ميان 5 فيلم روزهاي ابتدايي اکران خود را مي‌گذرانند اما با وجود تازگي گيشه فروش قابل قبولي در اين هفته براي سينماداران رقم نخورد.

گيشه سينما در خواب پاييزیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  «چهارشنبه 19 ارديبهشت»، «ارغوان»، «پدر آن ديگري»، «ماهي سياه کوچولو» و «عاشق‌ها ايستاده مي‌ميرند» فيلم‌هاي هستند که پنجم آبان ماه اکران خود را آغاز کردند و در کنار فيلم‌هاي از قبل اکران شده «محمد رسول الله (ص)» و «360 درجه» گيشه را رنگ و بويي تازه بخشيدند و البته در هفته آغازين اکران نتوانسته‌اند موفيت چنداني را از حيث فروش داشته باشند.

«چهارشنبه 19 ارديبهشت» فيلم اول وحيد جليلوند با فروش 120 ميليون توماني در تهران و 20 ميليون توماني در شهرستان شروع قابل قبول‌تري نسبت به ديگر فيلم‌ها داشت که با برخورداري از ساختاري مناسب و جايزه‌هاي متعددي که تا به امروز از آن خود کرده است؛ اميد مي‌رود فروش مناسبي برايش رقم بخورد.

فيلم‌هاي «ارغوان» ساخته اميد بنکدار و کيوان عليمحمدي و «پدر آن ديگري» به کارگرداني يدالله صمدي هرکدام فروشي حدود 60 ميليون توماني را در 8 روز گذشته تجربه کردند.

«ماهي سياه کوچولو» ساخته مجيد اسماعيلي و «عاشق‌ها ايستاده مي‌ميرند» به کارگرداني شهرام مسلخي نيز با فروش به ترتيب 13 و 6 ميليون توماني رکورد ضعيف‌ترين تازه‌هاي اکران را به نام خود زدند.

فيلم «360 درجه» سام قريبيان و تهيه‌کنندگي پدرش؛ پس از يک ماه و اندي اکران به فروش تقريبي 400 ميليون تومان رسيد.

در اين ميان فيلم «محمد رسول‌الله (ص)» که آخرين ماه اکران خود را مي‌گذراند مرز 11 ميليارد تومان را رد کرد. به دليل ادامه اکران اين فيلم؛ نمايش «شيفت شب» نيکي کريمي که قرار بود در اين هفته آغاز شود به تعويق افتاد و کارگردان فيلم که بليت‌هاي فيلمش پيش فروش شده بود مجبور به عذرخواهي از مردم شد.
منبع: خبرآنلاین
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار