تارنمای وزارت اقتصاد بلژیک تهدید شد

گروه هکر Anonymous بتازگی ویدیویی منتشر کرده است که در آن ادعا می کند در صورت ادامه ی برنامه های صرفه جویی دولت بلژیک به تارنمای وزارت اقتصاد حمله خواهد کرد.

تارنمای وزارت اقتصاد بلژیک تهدید شدبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آی تی اس ان (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات) , در این ویدئو که در یوتیوب منتشر شده است Anonymous هشدار می دهد که حمله به تارنمای وزارت اقتصاد "تنها آغاز یک حمله سایبری در مقیاس گسترده است.”

در این ویدئو Anonymous هشدار می دهد: "تا زمانی که دولت میشل سیاست سخت گیرانه، تقلب و فریب مردم را تغییر ندهد ما به کار خود ادامه خواهیم داد. ما اجازه نمی دهیم که این دولت تشنه به قدرت و حرص و آز درآمد مردم کم درآمد را بگیرد و آنها را به فقر نزدیک تر کند.

"این نبرد همچنان ادامه خواهد داشت ولی ما همه جا با شما هستیم. ما مواظب شما هستیم .دولت میشل، آماده باش! ما Anonymous هستیم ما یک ارتشیم. ما نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم.

به گفته ی سخنگوی بخش خدمات عمومی والونی SPW هنوز هیچ یک از تارنماهای دولتی تغییر نکرده و خبری از هک وجود ندارد. روز شنبه تنها برخی از تارنماهای دولتی کند بودند ولی همه ی آنها کار می کردند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.