کنکاش سینمای مستند با خسرو سینایی و اکبر عالمی

سمینار صدا در سینمای مستند به مدت دو روز با اساتید این عرصه و ایجاد فرصتی برای علاقه‌مندان در موزه هنرهای معاصر برگزار می‌شود.

حسن نوفرستی یکی از مسئولین موزه هنرهای معاصر در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در سینماتک این موزه از 8 مهر سمیناری با حضور استادانی چون خسرو سینایی برگزار می‌شود.

وی افزود: صدا در سینمای مستند عنوان این برنامه است که به مدت دو روز از ساعت 9 تا 16 در روز اول و 9 تا 19 در روز دوم یعنی 9 مهر ادامه دارد و علاوه بر سینایی اساتید دیگری از جمله اکبر عالمی، بهروز شهامت و ... نیز در این سمینار حضور دارند.

نوفرستی با اشاره به هدف این سمینار تصریح کرد: پرداختن به اهمیت صدا در مستند، موسیقی آن، فرهنگ درست مستندسازی و موضوعاتی از این دست مسائلی هستند که طی این نشست مطرح می‌شود و در پایان این دوره به شرکت‌کنندگان گواهی مبنی بر حضور با امضای خسرو سینایی و اکبر عالمی اعطا می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر موضوعات ذکر شده این سمینار گامی در جهت حمایت از علاقه‌مندان به مستندسازی نیز محسوب می‌شود، چرا که توسط موسسه آریا امکان ثبت ایده‌های حاضران فراهم شده و برای حمایت از ایده برتر هم حمایت مالی در نظر گرفته شده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار