مسابقات قهرمانی جوانان آسیا

حذف چهار نماینده اسکواش باز کشورمان

چهار نماینده کشورمان با حذف در مرحله نیمه نهایی از صعود به فینال باز ماندند.

 به گزارش خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان: رقابت های قهرمانی جوانان آسیا، مرحله نیمه نهایی از امروز در تهران پیگیری شد که با حذف هر چهار نماینده کشورمان همراه بود.

در نخستین دیدار این مرحله ، دانیال قارونی نماینده رده زیر سیزده سال کشورمان به مصاف حریفی از هند رفت و نتوانست از سد این حریف بگذرد و با نتیجه 3 بر صفر از حریف هندی خود شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت .

حریف هندی قارونی سابقه قهرمانی در اسیا و شانس نخست قهرمانی در این رده به شمار می آید.

پس از حذف قارونی نوبت به علیرضا شمالی رسید که با حریف اردنی خود مصاف کند .

دیدار این 2 در مرحله نیمه نهایی از ساعت 12 اغاز شد و حریف اردنی موفق به شکست 3 بر 2 علیرضا شمالی گشت تا دومین نماینده حذف شده کشورمان در این مسابقات لقب بگیرد.

شمالی نماینده رده زیر 17 سال کشورمان در این مسابقات بود. همچنین حریف اردنی شمالی سابقه 2 بار قهرمانی اسیا را در کارنامه دارد و با کوله باری از تجربه راهی این مسابقات شده بود.
نماینده رده زیر نوزده سال کشورمان در این مسابقات سجاد زارعیان بود که با حذف فرزان حبیب پور دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات راهی دیدار نیمه نهایی شده بود و می بایست با حریف پاکستانی خود دیدار کند .

از ساعت 16:30 دقیقه دیدار این 2 شرکت کننده آغاز شد و نماینده کشورمان با نتیجه 3 بر صفر از استار احمد پاکستانی شکست خورد تا سومین نماینده حذف شده ی ما در این مسابقات لقب بگیرد.
در اخرین دیدار مرحله نیمه نهایی این مسابقات محمدرضا جعفرزاده به مصاف حریف مالزیایی خود رفت که متاسفانه با نتیجه 3 بر صفر از حریف خود شکست خورد تا روز بد اسکواش بازان کشورمان کامل شود .

اما به هر حال اسکواش بازان کشورمان با صعود به مرحله نیمه نهایی کسب مدالشان را قطعی کرده بودند و نخستین مدال تاریخ اسکواش ایران را در مسابقات قهرمانی اسیا رقم زدند.
دیدارهای رده بندی و فینال مسابقات فردا برگزار می شود .

پیش ازاین هم دختران اسکواش باز کشورمان با شکست در مقابل حریفان خود در مرحله یک چهارم نهایی از دور مسابقات حذف شده بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار