مصاف اسکواش بازان ایرانی در مرحله یک چهارم نهایی آسیا

مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی اسیا قرعه کشی شد و در نخستین دیدار این مرحله 2 ملی پوش کشورمان به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان: مرحله یک چهارم نهایی اسکواش قهرمانی اسیا قرعه کشی شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند و از فردا به مصاف حریفان خود می روند.

 در نخستین دیدار مرحله یک چهارم نهایی علیرضا شمالی در رده زیر هفده سال به مصاف حریفی از اردن می رود و پس از شکست دادن این حریف مدال برنز نماینده کشورمان قطعی می شود .

پس از شمالی ،نوبت به محمد رضا جعفر زاده خواهد رسید بازیکن ملی پوش کشورمان که در دیدار قبلی خود هم حریفی از هنگ کنگ رو با نتیجه 3 بر یک از پیش رو برداشت و در دیدا یک چهارم نهایی هم به مصاف حریفی از این کشور می رود.

ملی پوش دیگر کشورمان دانیال قارونی نام دارد که در دیدار گذشته خود توانست با نتیجه 3 بر صفر از سد حریف هندی خود بگذرد و به جمع هشت نفر برتر رده سنی زیر سیزده سال برسد.
وی در دیدار یک چهارم نهایی حریفی از کشور اردن را پیش رو دارد.

اما در حساس ترین دیدار رده زیر نوزده سال قهرمانی اسیا 2 ملی پوش کشورمان به مصاف هم می روند.

سجاد زارعیان و فرزان حبیب پور دیدار خود را از ساعت 18:30 در مجموعه انقلاب اغاز خواهند کرد و پس از تمام شدن ان دیدار و صعود یکی از ان ها به دوره نیمه نهایی، کسب مدال در مسابقات قهرمانی اسیا مسجم می شود و نخستین مدال اسکواش تاریخ اسکواش ایران در مسابقات قهرمانی اسیا بدست می اید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار