المسیره:

هراس رژیم صهیونیستی از جنگ با جنبش حزب الله لبنان

رژیم صهیونیستی از ورود به جنگ با جنبش حزب الله لبنان در آینده هراس زیادی دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، بیم رژیم صهیونیستی از جنگ با جنبش حزب الله لبنان در آینده، در حال افزایش است. بیمی که رسانه های رژیم صهیونیستی آن را منعکس و تاکید می کنند که واکنش جنبش حزب الله لبنان دیگر محدود به مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی نمی شود، بلکه در خاک سوریه نیز به هرگونه تجاوزگری رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.
المسیره در ادامه اعلام کرد: بدون تردید جنبش حزب الله لبنان در صدر فهرست دشمنان و تهدیدکنندگان رژیم صهیونیستی قرار دارد. چیزی که در گزارش اخیر دستگاه های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به آن اشاره شده است. 
براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی بر این باور است که درگیری نظامی با جنبش حزب الله لبنان در آینده بسیار شدید و سخت خواهد بود. رسانه های رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کردند: ارتش این رژیم عملا در سناریوهای جنگ برای مقابله با حزب الله آماده می شود، با علم به این که این حزب یک تشکل نظامی شبیه ارتش های مجهز نظامی شده است و انبوهی از تسلیحات و تجهیزات نظامی پیشرفته و طرح هایی برای حمله به عمق اراضی اشغالی دارد.
رسانه های رژیم صهیونیستی اشاره کردند به این که این رژیم با یک واقعیتی بسیار پیچیده و سخت، توانمندی جنبش حزب الله، از زمان تاسیس آن (رژیم اشغالگر) در سال 1948 (1327) مواجه است. علاوه بر این دستگاه امنیتی اسراییل به خوبی می داند که واکنش حزب الله به هرگونه ماجراجویی جدید اسراییل به مرزهای لبنان محصور و محدود نخواهد شد بلکه این واکنش ها از اراضی سوریه نیز خواهد بود جایی که نیروهای حزب الله در مناطق راهبردی مهم آن حضور دارند. دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی اذعان کرد: در صورت آغاز هرگونه جنگ جدیدی ، جبهه داخلی اسرائیل به جهنم واقعی تبدیل خواهد شد.
مقامات مسئول در دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند: دستگاه اطلاعاتی این رژیم اخبار و اطلاعاتی را درباره تسلیحات نظامی و رزمی حزب الله در اختیار دارد و آن را بررسی می کند.
بر اساس این داده ها و بررسی ها جنبش حزب الله سلاح دقیق، پیشرفته و مرگبار در اختیار دارد.
بر اساس آن چه که منابع امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند: تخمین رایج در محافل اسرائیل چنین است که حزب الله ده ها فروند هواپیمای بدون سرنشین در اختیار دارد و از آن ها در جنگ جاری در سوریه نیز استفاده می کند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار