کارگردان سریال شوق پرواز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد:

آرزو داشتم جوانان نسل امروز با شخصیت شهید بابایی آشنا شوند

یدالله صمدی گفت: او دوران تحصیلش را در آمریکا گذراند اما این تغییر مکان باعث نشد از او خطایی سر زند و او در هر شرایطی شخصیت والایش را حفظ می کرد.

یدالله صمدی، کارگردان سریال شوق پرواز در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به مناسبت سالگرد شهادت شهید بابایی اظهار داشت: شخصیت شهید بابایی به شدت مرا جذب کرد و به او علاقمند شدم چرا که تغییر مکان و گذشت زمان بر شخصیت او تاثیری نگذاشت و شرایط آمریکا یا ایران برایش فرقی نداشت.

وی افزود: عباس بابایی بر طبق گفته دوستان و خانواده‌اش، انسان اهل دلی بود و از سوی دیگر وی خلبانی بود که دروان تحصیلش را در آمریکا گذراند اما او شخصیت مثبت و والایش را در هر شرایطی حفظ می کرد به طوریکه این تغییر مکان و شرایط باعث نشد از او خطایی سر بزند.

کارگردان سریال شوق پرواز در خصوص انگیزه اش از ساخت این سریال تاکید کرد: چنین ویژگی‌هایی در شخصیت شهید بابایی مرا به خود جذب کرد به طوریکه دوست داشتم کاری را برای این شهید بسازم تا از این طریق بتوانم دینم را نسبت به خانواده او همچنین نسبت به همه شهیدان ادا کنم.

صمدی اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که این فیلم بین مردم بازخورد بسیار فوق العاده ای داشت به طوریکه این بازخورد مثبت از طرف اقشار مختلف مردم هنوز هم همچنان برای بنده ادامه دارد.

وی افزود: در مکان‌های مختلف از جمله بانک که کارت شناسایی خود را ارائه می دهم، وقتی مردم مرا می شناسند، ابراز محبت کرده و درباره فیلم و بخصوص شهید بابایی با بنده صحبت می کنند.

کارگردان سریال شوق پرواز گفت: زمانی که ساخت فیلم را شروع کردم، آرزو داشتم که جوانان نسل امروز بیننده این سریال باشند تا با شخصیت شهید بابایی آشنا شوند.

وی ضمن ابراز خوشنودی از گستره‌ی مخاطبین سریال شوق پرواز، اظهار داشت: کامنت ها و نظرات بازدیدکنندگان وبسایت متعلق به این سریال، حاکی از آنست که از پسر بچه 8 الی 9 ساله گرفته تا پیرمرد 90 ساله بیننده سریال شوق پرواز بوده‌اند.

صمدی در پایان ساخت این سریال را موفقیتی بزرگ برای خود برشمرد و به روان پاک و مطهر شهید بابایی درود فرستاد.





انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار