پروانه نمایش «شرف‌ناز» صادر شد

کارگردان «شرف‌ناز» از بازنویسی فیلمنامه «الفیدا» خبر داد.

حسن نجفی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی «شرف‌ناز» برای اکران گفت: پروانه نمایش این فیلم طی چند روز گذشته صادر شد و الان به دنبال رایزنی‌هایی برای پیدا کردن سر گروه در زمانی مناسب هستیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت فیلم «الفیدا» جدیدترین اثر سینمایی‌اش گفت: فیلمنامه «الفیدا» کماکان در حال بازنویسی است چون قصد ما رسیدن به نقطه مطلوب این فیلمنامه است. این کارگردان در خصوص دیگر فعالیت‌های اخیر خود در حوزه سینما گفت: طی چند مدت اخیر مشاور ساخت یک فیلم سینمایی به نام «یادداشت‌های روزانه» به کارگردانی اهل ترکیه اورن ایشیق را بر عهده داشتم و به تازگی کارهای فیلم به اتمام رسیده است.

وی در خصوص علت همکاری با این پروژه گفت: چندی پیش عوامل فیلم طبق آشنایی و همکاری‌های قبلی که در تولید یکی از فیلم‌های من با هم داشتیم من را به همکاری در این پروژه دعوت کردند و همکاری شکل گرفت. باید بگویم که نمایش این فیلم ربطی به سمنیای ایران ندارد و برای تولیدات خود کشور ترکیه ساخته شده است.

گفتنی است «شرف‌ناز» آخرین اثر سینمایی حسن نجفی است که بازیگرانی چون حمیرا ریاضی،‌ ضرغام استادی اصل،‌علی اوسیوند، ایوب افشار،‌سعید گل‌بچه، خلیل‌خانی، یاسمن اوسیوند در آن ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه فیلم آمده: شرف‌ناز بیم آن دارد که الیاس به سرنوشت احمد دچار شود. او سال‌هاست به فرار از این جهنم دره می‌اندیشد. تا اینکه یک روز دست الیاس را گرفته و می‌گریزد. این فرار به گوش جمعه می‌رسد و...



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.