پرویز مهربانیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

18 اردوگاه میزبان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در فصل تابستان

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: اردوهای تابستانی کمیته امداد با محوریت خانواده‌ها در 18 اردوگاه سراسر کشور در فصل تابستان در حال برگزاری است.

جمعه** 18 اردوگاه میزبان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در فصل تابستانبهروز مهربانیان مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به فعالیت‌‌های کمیته امداد در فصل تابستان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در فصل تابستان در راستای توانمندسازی و تعالی فکری و با هدف افزایش خودباوری برای دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های تحت پوشش این کمیته برنامه‌های متنوعی را برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها تشکیل 100 مرکز فرهنگی در سطح کشور که پذیرای بیش از 50 هزار دانش‌آموز و خانواده تحت پوشش کمیته امداد است.

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد بیان داشت: در این مراکز فرهنگی علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و ورزشی، مهارت‌های فنی و حرفه‌ای با استفاده از اساتید باتجربه برای مددجویان در نظر گرفته شده است.

مهربانیان افزود: 18 اردوگاه متعلق به کمیته امداد در مراکز استان‌ها پذیرای 22 هزار نفر از افراد تحت پوشش این کمیته در فصل تابستان است.

وی گفت: اردوگاه‌های دانشجویی کمیته امداد در شهرهای همدان، مشهد  مقدس و شیراز به مدت 5 روز برای بیش از 6 هزار دانشجو به منظور انجام فعالیت‌‌های تفریحی، ورزشی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد با اشاره به برنامه‌های این کمیته برای زنان سرپرست خانوار بیان داشت: 10 اردوگاه در سطح کشور برای زنان سرپرست خانواده و فرزندان آنها علاوه بر برنامه‌های آموزشی، کارگاه‌های سبک زندگی، مهارت‌آموزی، مشاوره‌های فردی و گروهی برنامه‌ریزی کرده است.

مهربانیان گفت: به کمک خیرین کشور 40 هزار نفر از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در قالب اردوهای زیارتی به مشهد مقدس اعزام می‌کنیم.

وی گفت: 16 اردوگاه به منظور اجرای برنامه‌های ورزشی شامل والیبال، فوتسال، پینگ پنگ و برنامه‌های هنری سرود برای 5 هزار دانش‌آموزش مددجو در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد گفت: اعضای کانون پیرو ولایت نیز می‌توانند در فصل تابستان از برنامه‌های علمی، فرهنگی و اعتقادی این کانون استفاده کنند.

مهربانیان در پایان گفت: این اردوها از بعد ماه مبارک رمضان 4.29 تا پایان شهریور در 18 اردوگاه با محوریت خانواده برای تمام مددجویان کمیته امداد امام خمینی برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار