رئیس سازمان فنی حرفه ای کشور در لرستان؛

فعالیت بیش از ۷۰۰ مرکز فنی و حرفه ای ثابت در کشور

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور از فعالیت بیش از ۷۰۰ مرکز فنی و حرفه ای ثابت در کشور خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، کوروش پرند گفت: در این ۷۰۰ مرکز فنی و حرفه ای ثابت سالانه بیش از دو میلیون نفر در کشور از سوی سازمان فنی و حرفه ای آموزش های فنی و حرفه ای را فرا می گیرند.

وی بیان کرد: این تعداد در بخشهای مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی آموزشهای فنی و حرفه ای را فرا می گیرند.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور همچنین به استانداردهای آموزشی در کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از شش هزار استاندارد آموزشی در کشور وجود دارد.

وی همچنین توانمندسازی فارغ التحصیلان دانشگاهی را یکی دیگر برنامه های فنی و حرفه ای در کشور عنوان کرد و گفت: همچنین ارائه آموزشهای مجازی در کشور نیز یکی دیگر از اولویتهای اصلی سازمان فنی و حرفه ای در سطح کشور طی امسال خواهد بود.

پرند با بیان اینکه مهم ترین سیاست سازمان فنی و حرفه ای در کشور طی دو سال گذشته آموزش، تولید، بازاریابی و فروش بوده است تصریح کرد: این اقدام در راستای توسعه اشتغال خرد، خانگی و بنگاههای کوچک در سطح کشور در دستور کار قرار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه با استفاده از مدل آموزش، تولید، بازاریابی و فروش می توان نسبت به ایجاد فرصتهای شغلی خرد و خانگی در کشور اقدام کرد، گفت: استان لرستان دارای پتانسیلهای خوبی در بخش های گردشگری و گیاهان دارویی بوده و می توان با اجرای این مدل زمینه ایجاد اشتغال در این دو بخش را در لرستان فراهم آورد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.