سنندج؛

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کردستان: برگزاری طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه کردستان

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برای پنجمین سال متوالی طرح نشاط معنوی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از سنندج، حجت‌الاسلام محمود یوسفی با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در 2 بخش بانوان و آقایان در امامزادگان شاخص سطح استان برگزار می شود، گفت: این طرح 3 امام زاده هاجر و سارا(س) شهرستان قروه، عبدالله، اسماعیل و محمد(ع) در بیجار و امامزاده پیرمحمد در سنندج برگزار می شود.

وی افزود: ثبت نام برای اجرای این طرح از اول تا 26 خردادماه صورت می گیرد و کلاس های آن از اول تیرماه سال جاری در این بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به برگزاری کلاس‌های قرآنی در راستای اجرای این طرح بیان کرد: کلاس‌های قرآنی در رشته‌های روخوانی، قرائت، تجوید و حفظ برگزار می‌شود که در کنار این کلاس‌ها مباحث اعتقادی، احکام دینی، برنامه‌های ورزشی، اردوهای تفریحی، مهارت‌های زندگی و برنامه‌های متنوع دیگر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام یوسفی با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در حاشیه این طرح گفت: مربیان بومی و روحانیون اعزامی از قم در این طرح اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان را یاری می‌دهند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.