جعفرزاده ایمن‌آبادی در تذکر شفاهی:

وزیر کشور به مشکلات سازمانی و رفاهی قشر زحمت‌کش آتش‌نشان رسیدگی کند

نماینده رشت در مجلس گفت: از وزیر کشور درخواست می‌کنیم نسبت به رفع مشکلات سازمانی، ساختاری و رفاهی قشر زحمت‌کش و مظلوم آتش‌نشان اقدام عاجل به عمل بیاورد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی" نماینده رشت در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز یکشنبه 6 مهر با ابراز تاسف از سخنان نخست وزیر انگلیس آن را بیانگر روحیه مداخله‌گرایانه، غیرمسئولانه و نابخردانه استعمار پیر انگلیس دانست و گفت: مسلما مردم ولایت‌مدار ایران در فرصت مناسب همانند روند 36 سال گذشته پاسخ لازم را به دشمنان نظام خواهند داد.  
 
نماینده رشت با تشکر از مواضع شجاعانه رئیس‌مجلس اظهار داشت: روز 7 مهر روز آتش نشانی و ایمنی است و با تبریک به این فرشتگان نجات از وزیر کشور درخواست می‌کنیم نسبت به رفع مشکلات سازمانی، ساختاری و رفاهی این قشر زحمت کش و مظلوم اقدام عاجل به عمل بیاورد. 

وی با تاکید براینکه واحدهای آتش نشانی کماکان از کمبود نیروی انسانی و ایستگاه‌های آتش نشانی رنج می‌برند، تصریح کرد: نیروهای از کار افتاده و فاقد توانایی در سایر واحدهای تابعه به آتش‌نشانی‌ها اعزام می‌شوند.
 
ایمن‌آبادی افزود: نبود دستگاه‌های پیشرفته اطفای حریق در شهرهای استان مردم را رنج می‌دهد، هم چنین نبود چارت مناسب برای سازمان‌ها و روش‌های ارتقای آتش نشانی‌ها و نیاز به تخصص مطالبه ما است.  
 
نماینده رشت در مجلس خاطرنشان کرد: نبود درآمد ثابت مالی برای آتش نشانان و هم چنین نبود ایستگاه آتش نشانی در حوزه‌های روستایی مواردی است که از وزیر کشور تقاضای رسیدگی عاجل داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار