همایش دخانیات در سرای محله شهرک نفت

رئیس اداره سلامت منطقه یک گفت: به مناسبت هفته دخانیات دوشنبه، مورخ 5 خرداد ماه، همایشی در سرای محله شهرک نفت برگزار می‌گردد.

سپیده خوشبین، رئیس اداره سلامت منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در این همایش که شهروندان حضور دارند درخصوص دخانیات، مضرات استفاده از دخانیات و با توجه به شعار امسال سلامت که خود مراقبتی است در مورد عدم استفاده از دخانیات صحبت می‌شود.

وی بیان کرد: دوشنبه مورخ 5 خرداد ماه در پارک نیاوران و در آمفی تئاتر رو باز این پارک از ساعت 18 الی 20 برنامه‌های متنوع موسیقی، نمایش عروسکی و برنامه‌های دیگر اجرا می‌شود.

رئیس اداره سلامت منطقه یک افزود: هم چنین در سراهای محله برنامه‌های پیشگیری از دخانیات، مشاوره‌های فردی، توزیع بروشور و همکاری با انجمن‌های مرتبط جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات و کلاس‌هایی در این مورد انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در پارک‌های بدون دخانیات منطقه مشاور حضور دارد و کانون پیشگیری از دخانیات به عضوگیری می‌پردازد.

*** اقدامات واحد فضای سبز در بوستان‌ها و فضاهای عمومی ناحیه 10

امیرشهرام شاه علی، شهردار ناحیه 10 گفت: اداره فضای سبز ناحیه 10 اقدامه به باز پیرایی فلاوه باکسهای مقبرة الشهدا شهرک محلاتی نمود.

وی بیان کرد: این اقدام با هدف زیبایی منظور شهری وارج نهادن به مقام شامخ شهیدان باز پیرایی فلاور باکس مقبرة الشهدای شهرک محلاتی واقع در میدان امام علی (ع) امروز انجام شد.

شهردار ناحیه خاطرنشان کرد: این اداره با هدف جلوگیری از افتادگی گیاه، زیباسازی فضای سبز و حفظ سلامت گیاه اقدام به ترون‌زنی به متراژ 1 هزارو 500 متر مربع در سطح شهرک محلاتی نمود ودر ادامه اجرای این اقدامات نظافت 3 هزار متر از آبنمای بوستان خانواده و شاهد با هدف زیبایی منظور شهری و سطح بوستان و ارائه خدمات تفریحی به شهروندان انجام شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار