رئیس دبیرخانه ستاد مدیریت محله:

مازاد درآمد سراهای محله با نظارت هیات امناء صرف سایر امور محلی می‌شود

محمدرضا طالبی‌نژاد، رئیس دبیرخانه ستاد مدیریت محله از تشکیل هشتاد و هفتمین جلسه کمیسیون ساماندهی مدیریت محله خبر داد و گفت: صرف درآمدهای مازاد سراهای محله در سایر امور محلی نظیر فعالیت‌های عمرانی و زیباسازی از مصوبات این جلسه به شمار می‌رود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا طالبی‌نژاد، رئیس دبیرخانه ستاد مدیریت محله افزود: در سال جاری مشکلات و نواقص سراهای محله شناسایی و ثبت و برای رفع آنها نیز راهکارهایی برای رفع آنها اتخاذ خواهد شد. این در حالی است که تدابیری برای تثبیت وضعیت مطلوب سراهای محله اندیشیده می‌شود.
 
وی  با اشاره به سراهای محله مجاز هستند از طریق اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و آموزشی به کسب درآمد بپردازند و آن را برای رفع امور سرا هزینه کنند گفت: در این جلسه همچنین مقرر شد تا درآمدهای مازاد سراهای محله با نظارت هیات امناء در سایر امور محلی نظیر فعالیت‌های عمرانی و زیباسازی هزینه شود.
 
طالبی نژاد با بیان دیگر مصوبات هشتاد و هفتمین جلسه ساماندهی مدیریت محله ادامه داد: روند اصلاح آئین نامه مدیریت محله با حضور اعضای کمیسیون و معاونان امور اجتماعی و فرهنگی مناطق 22گانه تداوم خواهد داشت و نتایج آن طی برگزاری جلسه‌ای با حضور نماینده مدیران محله و هیات امناء محله ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار