"شهرام ناظری" پس از دریافت نشان سومین دوسالانه نیکوکاری:

امیدوارم هنرمندان بیش از پیش نگاه بشر دوستانه داشته باشند

امیدوارم هنرمندان بیش از پیش نگاه بشر دوستانه داشته باشند چرا که مردم اعتماد ویژه‌ای به هنرمندان دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران شب گذشته "سومین دوسالانه نشان نیکوکاری" موسسه‌ی مهر آفرین با حضور "احمد مسجد‌جامعی"، رئیس شورای شهر تهران، "مریلا زارعی" و "فرهاد قائمیان"، بازیگر،‌ "عبدالحسن مختاباد"، "شهرام ناظری"، "علی دایی"، "لوئیس چکناوریان"، دانشور مدیر عامل موسسه‌ی نیکوکاری مهرآفرین در برج میلاد برگزار شد.  

"مریلا زارعی"، بازیگر عرصه هنر و سفیر "مهر آفرین"، در این مراسم عنوان کرد: مشکلاتی که کودکان جامعه‌ی امروز ما به آن دچار شده تنها مختص به این سرزمین نیست بلکه همه‌ی دنیا این مشکلات را دارند البته من فکر نمی‌کردم در جامعه‌ای که هر کسی درگیر مسائل شخصی خود است یکی از بانوان ما بیاید و در زمینه‌ی کمک به کودکان کار فعالیت کند.  

وی ادامه داد: کودکان کار بچه‌هایی هستند که گاهی اوقات نگاه ما را به خود جلب می‌کنند و شاید آنها را با فرزندان خود مقایسه کنیم یا با نگاه مهربان به آنها کمک کنیم به هرحال ما موظفیم دست به دست هم دهیم و برای رفع این مشکل با یکدیگر همکاری کنیم تا جامعه‌ی بالنده داشته باشیم.

"زارعی" افزود: باعث افتخار من است امشب از بانویی تقدیر کنم که موسسه‌ی در جهت کودکان کار راه‌اندازی کرده است.
 
در ادامه‌ی مراسم "مریلا زارعی" نشان نیکوکاری "مهر آفرین" را به صدف وکیلی موسس کمک به کودکان کار را تقدیم کرد.

همچنین لوئیس چکناوریان، مسعود تویسرکانی نیز در این مراسم نشان ویژه نیکوکاری را به هنرمند عرصه‌ی موسیقی یعنی "شهرام ناظری" اهدا کردند.   
 
"شهرام ناظری" ضمن قدردانی از قدرشناسی موسسه‌ی مهرآفرین عنوان کرد: فکر نمی‌کنم کار زیادی کرده باشم که در خور تقدیر باشم چرا که ما در هر لباسی که هستیم باید به مردم خدمت کنیم.

وی ادامه داد: یاد کردن از کار کوچکی که من انجام دادم باعث می‌شود که دلگرم‌ترشوم و بیش از پیش دنبال نگاه بشردوستانه بروم.   
 
ناظری تصریح کرد: مردم نسبت به هنرمندانشان اعتماد کاملی دارند بنابراین بهتر است هنرمندان بیشتر به فکر این نوع دیدگاه‌ها باشند و هر کسی که می‌تواند به نوعی به بیماران بی‌بضاعت‌ کمک کنند.

وی با اشاره به جهان پهلوان تختی خاطر نشان کرد: همانطورکه "پهلوان تختی" در زلزله بوئین زهرا به آنجا رفت همه‌ی مردم ایران به دنبال او حرکت کردند و امیدوارم هنرمندان و به طور کل مردم در هر لباسی که هستند در این زمینه همکاریهای بیشتری انجام دهند.   
 
گفتنی است، دراین مراسم خیرین مدرسه ساز نیز حضور داشتند و نشان نیکوکاری دیگری به "محمد رضا حافظی" رئیس جامعه‌ی خیرین مدرسه‌ساز اهدا شد.
 
"محمدرضا حافظی"، رئیس جامعه‌ی خیرین مدرسه ساز، دراین مراسم گفت: کار خیر در جوانی لذت دارد اما بزرگترین افتخار من این است که 32 درصد مدارس کشور با همت خیرین احداث شده است.
 
وی ادامه داد: امیدوارم در برون مرزها نیز مدارسی احداث شود تا بچه‌های ما مجبور نباشند در مدارس بیگانه‌ها درس بخوانند.
 

انتهای پیام/اق  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.