یک نویسنده کتاب کودک خطاب به نتانیاهو:

دوربین‌های شما قطعه قطعه شدن کودکان را نمی‌بیند

سال‌هاست با بمب، فسلطینی‌ها را جلوی چشم دوربین‌ها قطعه قطعه می‌کنید! کودکان را جلوی چشم همان دوربین‌ها، با گلوله می‌زنید و هیچ کس در این دنیای متمدن‌، به شما اعتراض نمی‌کند. خبرگزاری فارس: دوربین‌های شما قطعه قطعه شدن کودکان را نمی‌بیند



سال‌هاست با بمب، فسلطینی‌ها را جلوی چشم دوربین‌ها قطعه قطعه می‌کنید! کودکان را جلوی چشم همان دوربین‌ها، با گلوله می‌زنید و هیچ کس در این دنیای متمدن‌، به شما اعتراض نمی‌کند.
خبرگزاری فارس: دوربین‌های شما قطعه قطعه شدن کودکان را نمی‌بیند

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ، فرزانه زنگیان نویسنده کتاب کودک در وبلاگ مهرمانا آورده است: آقای نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل آقای روحانی رئیس جمهور منتخب مردم ایران را به گرگی در لباس بره تشبیه کرده است.

نتانیاهو گفته: «استراتژی او (روحانی) گرگ در لباس بره است؛ لبخند بزن و بمب بساز».

خوش به حال شما آقای نتانیاهو! که احتیاجی ندارید بمب بسازید، چون سال‌هاست که بمب دارید! همه هم می‌دانند، یکی دو تا هم ندارید، بیشتر از 400 تا دارید! کسی هم نمی‌تواند به شما بگوید بالای چشمتان ابروست، لبخند هم نمی‌زنید، احتیاجی به آن ندارید؛ مجازات هم نمی‌شوید.

کسی نازک‌تر از گل به شما نمی‌گوید؛ تحریم نمی‌شوید، سازمان ملل و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و نهادهای بین‌المللی نگهبان حقوق بشر هم بر علیه شما قطعنامه صادر نمی‌کنند.

کمبود دارو، جان کودکان بی‌گناهتان را به خطر نمی‌اندازد و زیر ساخت‌های اقتصادی‌تان، مورد حمله واقع نمی‌شود.

خوش به حال شما که آژانس و 1 + 5، آن 400 بمب هسته‌ای ساخته شده و آماده پرتاب شما در روی زمین را نمی‌بینند و یک عدد بمب نساخته ما را، درعمق کوه به خوبی می‌بینند!

خوش به حال شما که سال‌هاست هر که را می‌خواهید در هر گوشه دنیا، به هر شکلی که صلاح می‌دانید ترور می‌کنید: با انفجار، با گلوله و با مسموم کردن؛ هواپیماها را در هوا منفجر می‌کنید، به کشتی‌ها حمله می‌کنید، مخالفان را می‌ربایید و... همه هم این چیزها را می‌دانند، اما شما تروریست محسوب نمی‌شوید!

خوش به حال شما که سال‌هاست با بمب، فسلطینی‌ها را جلوی چشم دوربین‌ها قطعه قطعه می‌کنید! کودکان را  جلوی چشم همان دوربین‌ها، با گلوله می‌زنید و هیچ کس در این دنیای متمدن‌، به شما اعتراض جدی نمی‌کند و سازمان فخیمه ملل متحد، در تلاشی وسیع و همه جانبه، فقط به شما تذکر شفاهی می‌دهد! البته که شما مظلوم هستید!

خوش به حال شما آقای اسرائیل! چه قدر متمدنی، چه قدر آزاد اندیش و دمکراتی! چه قدر به قوانین بین‌المللی احترام می‌گذاری! شما خیلی خوبی ... ما گرگیم!

تصویر دختر بچه فلسطینی که در حملات بمب افکن‌های اسرائیلی در غزه کشته شد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۲ دی ۱۳۹۷
این مطلب خیلی عالیه . تو سرچ هایم به آن رسیدم. من که کلی حض کردم . دم شما گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۲ دی ۱۳۹۷
این مطلب خیلی عالیه . تو سرچ هایم به آن رسیدم. من که کلی حض کردم . دم شما گرم
آخرین اخبار