"ویژه برنامه افطار" شبکه سحر برای آذری ها

شبکه سحر در راستای غنی سازی ماه مبارک رمضان برای مخاطبان خود در ساعت های مختلف، اقدام به تولید برنامه های متنوع در زمان های مختلف نموده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، " ویژه برنامه افطار " ماه مبارک رمضان سیمای آذری این شبکه که رامین بیانی آن را تهیه می کند در حقیقت همان برنامه خانواده سیمای آذری است که به طور ویژه به موضوع ماه مبارک می پردازد.
بیانی در رابطه با این برنامه توضیح داد: این ویژه برنامه 90 دقیقه ای که همان برنامه خانواده سیمای آذری است در دو قسمت 45 دقیقه ای به مخاطبان عرضه می شود. این برنامه با یک حال و هوای با نشاط و شاد تولید می شود و از ریتم  پر انرژی بهره می برد. در قسمت اول به موضوعات عمومی مرتبط با خانواده ها و ماه مبارک با حضور کارشناسان می پردازیم.موضوعاتی از قبیل بهداشت روزه دار، تغذیه در ماه مبارک، آداب روزه دار و ... مسائلی هستند که با استفاده از کارشناسان مدعو به آن خواهیم پرداخت. دکتر علی میلانی، دکتر قدیر محمدی، دکتر یونس صمدنژاد، دکتر محمود بابایی، دکتر رضا ببری، دکتر بهروز خوش خبر و دکتر امیر فرهنگی کارشناسانی هستند که درقسمت اول برنامه در طول این ماه در برنامه حاضر می شوند.
وی در مورد بخش های دیگر برنامه خبر نیز داد و گفت: در این برنامه آیتم های کوتاهی با مضامین گوناگون در نظر گرفته شده است. یکی از این آیتم ها معرفی سیره اخلاقی حضرت علی علیه السلام است که با حضور حضرت حجت الاسلام سیف الله مدبر عضو هیئت علمی موسسه فقه اسلامی اجرا می شود.از دیگر بخش های این برنامه می توان به نیایش های رمضانی به صورت نریشن تصویر، توصیه های تغذیه ای، پخش گزارش های ارسالی از جمهوری آذربایجان، تبریز، ارومیه و اردبیل، پخش دعای افطار، پخش مداحی آذری در شب های قدر و شهادت حضرت امیر علیه السلام و حضور گروه های تواشیح برای شب و روز عید سعید فطر در برنامه اشاره کرد.
تهیه کننده ویژه برنامه ماه مبارک رمضان به بخش های دیگر برنامه اشاره کرد و افزود: در 45 دقیقه دوم برنامه با حضور کارشناسان مذهبی به موضوع اخلاق و احکام اسلامی در ماه رمضان المبارک می پردازیم. حضرات حجت الاسلام مصلح، حجت الاسلام جدی، حجت الاسلام محمدنژاد و حجت الاسلام خدایی در این برنامه به بررسی موضوعات این بخش برنامه برای مخاطبان سیمای آذری می پردازند.در این برنامه در نظر است با برقراری ارتباط تصویری با استان های آذری نشین ایران تصاویری از حال و هوای ماه مبارک رمضان در ایران  برای مخاطبان خود پخش کنیم.
او یادآور شد: در این برنامه افرادی بسیاری همکاری دارند که از جمله آنها  می توان به بهنام وثوقی آذر(نویسنده)، حسن فراهانی(محقق)، رامتین امن گستر، فاطمه باقرالموسوی و فرحناز پورمهندس(مجریان)، متانت شکر اوا(مترجم)،عادل اسدزاده(مشاور محتوایی)، متانت شکر اوا و سعدالله بحرالعلومی(گویندگان)، علیرضا بابایی و مسعود واعظی(تصویربردار)، بابک پاریاوی(صدابردار)، علیرضا بابایی(نورپرداز)، نازیلا بیانی(طراح صحنه)، آنیتا دارستانی(برنامه ریز)، مهدی لاری و پریسا فردوس(دستیار تهیه)، احمد گودینی(دستیار تصویربردار)، ناهید رسولی(طراحی و اجرای دکور)، محسن پور عابدی(گرافیک)، رامین بیانی، کسری بهزاد و رایان وثوق(تیتراژ و وله) و سید مصطفی محمودی به عنوان مشاور تهیه کننده اشاره کرد.
" ویژه برنامه افطار " ماه مبارک رمضان سیمای آذری شبکه بین المللی سحراز آغاز این ماه از ساعت 19:30 به وقت تهران به مدت 90 دقیقه برای مخاطبان آذری زبان این شبکه به روی آنتن کانال 1 شبکه جهانی سحر است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۲۵ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
برنامه افطاری سال گذشته خوب بود مداح یا شاعری که می آوردند آدم حال می کرد آقای مجری آذری ها عاشق اهل بیت ذکر احادیث و مرثیه هستیم اگر آقای بحرالبیعلومی مجالی به میهمان بدهند چون ما مرزنشین هستیم به اخلاق و رفتار همسایه شمالی خودخبر داریم آنها ازسخنرانی زیاد مجری خودشان نمی آید کانال را تغییر میدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
با سلام عرض خسته نباشید، برنامه خوبی است.
آخرین اخبار