اختراعي جالب برای مادر بچه دار+عکس

همه زناني که مادر شده اند ميدانند انجام بسياري از کارها در حاليکه نوزاد تازه متولد شده خود را با يک دست در آغوش گرفته اند کار مشکلي است و هميشه براي بهتر انجام دادن بعضي از کارها مجبور به کمک گرفتن از ديگران هستند.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ،‌اخيرا توليد جديدي از يک اختراع تازه ، وارد بازار شده است که به مادران کمک ميکند در مکانهايي مثل:دستشويي،حمام، اتاق پرو، سالن ورزشي و آشپزخانه با فراغت بال به کارهايشان برسند.
اين اختراع جديد شامل يک صندلي کوچک راحتي است که توسط دو بند محکم و قلابهايي فلزي قابليت آويزان شدن از سطح صافي مثل ديوار را دارد.
دو خواهر به نامهاي :توجا کينگ" که مادر 4 فرزند است و "اليزا جانسون" مادر 6 فرزند ، ايده ثبت اين اختراع را به مرحله عمل رساندند.
به گفته اين بانوان نوآور، اين اختراع ساده براي کودکان 6 تا 18 ماهه مناسب است . آنها ميگويند چون خودشان فرزندان زيادي داشته و هميشه با اين مشکل مواجه بوده اند تصميم گرفتند وسيله اي اختراع کنند تا به مادران آزادي عمل بيشتري بدهد. اين وسيله سبک و ساده به راحتي قابل حمل است و امنيت نوزادان را به خوبي تامين ميکند. قيمت آن حدود 40 دلار است که هرخانواده با هر سطح درآمدي قادر به خريد آن خواهد بود.



منبع:پرداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.