خالد القدومی در اجلاس اساتید مسلمان و بیداری اسلامی:

وحدت تنها راه رسیدن به پیروزی و عزت مسلمانان است/رابطه ایران و حماس دوستانه است

نماینده جنبش حماس در ایران با اشاره به رابطه دوستانه ایران و حماس گفت: اشتراک ایران و حماس برای مقابله با رژیم صهیونیستی راهبردی مشترک برای پیروزی در منطقه است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، خالد قدومی نماینده حماس در تهران در ادامه همایش بین‌المللی اساتید دانشگاه‌ها و بیداری اسلامی گفت: ایران و حماس از دوستان یکدیگر هستند و رابطه دوستانه ای با یکدیگر دارند و اشتراک ما برای مقابله با رژیم صهیونیستی راهبردی مشترک است که می تواند ما را به پیروزی برساند چراکه این رژیم جعلی امنیت ملی منطقه را به خر انداخته است.

وی ادامه داد:قیام ملت‌های منطقه برای رسیدن به آزادی از خودکامگی و استبداد شکل گرفت و بی‌تردید این یک بیداری اسلامی است.

قدومی با اشاره به فرمایشات مقام مظم رهبری در تاکید وحدت مسلمانان گفت: حفظ وحدت تنها راه پیروزی میام مسلمانان است و امیدوارم همه در قدس جمع شویم.

وی با به جنگ 8روزه غزه اشاره کرد و اظهار داشت: ملت فلسطین بر ماشین جنایتکار رژیم صهیونیستی طی 8 روز پیروز شد و به شایستگی به خواسته خود رسید.

نماینده حماس در تهران این پیروزی را متشکل از درسهایی دانست و یادآور شد: حمایت همه جانبه امت اسلامی از این ملت مقاوم را طی 8روز جنگ شاهد بودیم که در این راه ایران اسلامی با سلاح و پول حمایت کرده و ترکیه و سایر کشورها نیز به اندازه خود تلاش کردند.

قدومی خاطر نشان کرد: آمریکا اما همچنان با لجبازی دست از حمایت اشغالگران صهیونیستی بر نمی‌دارد و اوباما نمی‌داند که شهرک‌سازی ازسوی رژیم صهینویستی در قدس چه ضربه‌ای به اعتبار وی می‌زند.

نماینده جنبش حماس خاطر نشان کرد:جنبش حماس را یک جنبش آزادی بخش است ‌خالد مشعل و سایر رهبران ما در داخل و خارج غزه اعلام کرده‌اند که رژیم اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسند و حق ملت فلسطین از نهر تا بحر است و همه فلسطینیان باید به خانه‌های خود بازگردند.

انتهای پیام/پ2


برچسب ها: اسلامی ، ایران ، جنبش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار