سرمربی تیم فوتسال ارژن فارس:

با توجیه لیدرها میزبانی بی حاشیه ای داشتیم

سرمربی تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس گفت: با میزبانی خوب در شیراز سعی کرده ایم مهمانان را راضی به شهرهای خود بدرقه کنیم.

 وحید نعمت الهی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  با بیان این مطلب اظهار  داشت: بازی بسیار خوبی مقابل تیم جمعیت هلال احمر تبریز داشتیم و خوشبختانه توانستیم یک برصفر در شیراز برنده باشیم.
 وی افزود:  مسابقه سختی برای هر دو تیم بود و با شرایطی فعلی حکم 6 امتیاز برای تیم ما داشت و خوشبختانه توانستیم در این بازی موفق باشیم.
نعمت الهی گفت:  بازیکنان در ساختار دفاعی تیم موفق عمل کردند و توانستند  به موقع گل برتری را ثبت کنند  و زمانیکه حریف از حالت دفاعی  خارج شد در ضد حملات موقعیت های زیادی بدست آوردیم.
وی تصریح کرد:  مسعود دانشور ملی پوش تیم ارژن در این مسابقه گل اشتثنایی را به ثمر رساند که کمتر شاهد چنین گلهایی در مسابقات هستیم.
 وی در مورد داور مسابقه دو تیم ارژن  وهلال احمر گفت:  شاه مرادی داور این بازی قضاوت خوبی داشت وی یکی از بهترین داوران فوتسال ایران است و به عنوان یک مربی از قضاوت های شجاعانه و با عدالت وی  تشکر می کنم.
 نعمت اللهی اظهار داشت:  میزبانی خوبی و بدون مشکلی داشتیم،  سعی کردیم با توجیه لیدرها تیم تماشاگران را دعوت به آرامش  کنیم به همین دلیل همه مهمانان راضی به شهرهای خود باز می گردند.
 وی افزود:  پس از مسابقه با هلال احمر تبریز اعضای تیم تا پایان هفته استراحت می کنند و مسعود دانشور  هم راهی اردوی تیم ملی می شود تمرینات تیم هم از هفته آینده مجددا آغاز خواهد شد./

 

برچسب ها: لیدرها ، سرمربی ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار