یزد؛

رکورد شکنی خرید دولتی گندم

معاون وزير جهاد كشاورزی از شكسته شدن ركورد توليد و خريد گندم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ معاون وزير جهاد كشاورزی و مديرعامل شركت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ايران با استاندار يزد و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعۀ منابع استانداری در دفتر استاندار دیدار و گفت‌ وگو کرد.

معاون وزير جهاد كشاورزی و مديرعامل شركت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ايران در این دیدار گفت: خريد 14 ميليون و 500 هزار تن گندم كه در سال جاری توسط دولت تحقق يافته در تاريخ جمهور اسلامي ايران بی سابقه است.

علی قنبری افزود: تحقق اين مهم مرهون وجود استراتژی و عزم و تلاش جدی دولت يازدهم در مسير خودكفايی و محقق شدن سياست های اقتصاد مقاومتی و همت و همراهی كشاورزان سراسر كشور است.

استاندار يزد نیز در اين دیدار ضمن تقدیر از تلاش های وزارت جهاد کشاورزی بيان كرد: دولت علی رغم تمام مشكلات و كمبودهای شديد مالی، حمايت بسيار خوبی از كشاورزان داشته و از هر راه مناسبی به دنبال تأمين اعتبارات برای پرداخت پول كشاورزان بوده است.

سيدمحمد ميرمحمدی ادامه داد: در استان يزد نيز با توجه به خشكسالی ها و اينكه اين استان منطقه گندم خيز نيست توليد گندم مناسب بوده و شايسته است تحقيقاتی انجام و مشخص شود چگونه مردم استان با اين كمبودها با سخت كوشی و تلاش به توليد گندم دست يافته‌اند؟

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار