شهروندخبرنگار کهگیلویه و بویر احمد؛

شرایط سخت برخی از بانک‌ها برای دریافت وام ازدواج دغدغه زوجین یاسوجی شد

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از مشکلات دریافت وام ازدواج برای جوانان شهرستان یاسوج سخن گفت.

امر ازدواج در دین مبین اسلام تاکید فراوانی شده است. اما یکی از مهمترین شرایط ازدواج فراهم کردن شرایط مالی است، دولت در این زمینه تسهیلاتی برای زوجین جوان در نظر گرفته است.

زوجین جوانی از شهر یاسوج استان کهگیلویه و بویر احمد با ارسال پیام از شرایط سختی که برخی از بانک ها برای ارائه وام ازدواج در نظر گرفته اند گلایه کردند و درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام من از شهرستان یاسوج استان کهگیلویه و بویر احمد پیام می‌دهم. برای وام ازدواج در بانک اقتصاد نوین درخواست دادم اما شرایط وام دهی و مدارک هایی که درخواست کرده اند برای جوانان سخت است. فیش و حکم حقوقی، کپی سند خانه یا مغازه یا خودرو و زمین داشته باشد. علاوه بر این ضامن‌ها نیز باید کارمند رسمی دولت باشند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
سلام من از همدان برای شما پیام میفرستم. من 8 ماهه که گرفتار یک وام ازدواج هستم 6 ماه طول کشید تا پیامکش بیاد بعد 6 ماه رفتم بانک گفته دوتا ضامن کارمند بیار بالای 10 تا ضامن بردم بانک هر بار یک ایرادی از ضامن گرفته. به هر حال دوتا رو قبول کرد العانم 2 ماهه که هنوز وام من واریزنشد چرا چون که اون ضامن های من خوب قبلا برای کس دیگه هم ضامن شد طرف یک قسط عقب میوفته وام منو نمیریزن من از جیب خودم یعنی طلای خانمم رو فروختم که قسط مردم رو ریختم که وام منو بریزن اما متعسفانه یکی دیگه قسط عقب میوفته العان من نمیدونم باید چکار کنم تا کی باید قسط مردم رو بریزم که وام منو بخوان برام بریزن از شهر همدان بانک صادرات
آخرین اخبار